Корпоративна благодійність

БОРОТЬБА З COVID-19

Забезпечення надійної роботи мережі

В умовах пандемії COVID-19 якісний мобільний зв’язок та надійний інтернет стають одним з найважливіших компонентів життя та роботи українців та є запорукою функціонування бізнесу й об’єктів критичної інфраструктури – лікарень, комунальних підприємств, державних структур. Тому команда lifecell готова до пікових навантажень на мережу та наші фахівці в режимі 24/7 забезпечують безперебійну роботу всіх сервісів.


Допомога медичним працівникам України

Ми розуміємо, як складно сьогодні українським медикам та вдячні за їх працю. Тому з 22 березня lifecell запустив ініціативу з допомоги лікарям та медичному персоналу. Компанія почала нараховувати без додаткової плати 20 ГБ інтернету та 1500 хвилин для дзвінків на міські та мобільні номери по Україні медичним працівникам, що є абонентами lifecell. Наразі хвилини та гігабайти нараховано вже більше 13 000 медичним працівникам по всій Україні, що були зареєстровані в медичних інформаційних системах. А 30 квітня всі медики знову отримають таке нарахування від оператора, що буде діяти до кінця травня. Крім того, lifecell продовжує приймати нові заявки до завершення карантину (детальна інформація про проект за посиланням).


Закупівля апаратів штучної вентиляції легень

lifecell придбав два апарати ШВЛ для українських центрів боротьби з COVID-19. Це апарати типу RV200 та RS300, що призначені для забезпечення інвазивної та неінвазивної, безперервної або переривчастої підтримки дихання для новонароджених, дітей і дорослих. Один з них компанія вже передала до опорної лікарні Київщини – Білоцерківської міської лікарні №3. Другий на початку травня буде передано Уманській міській лікарні, де також перебувають хворі на коронавірус. Частину коштів на закупівлю апаратів зібрали працівники компанії. Найближчі кілька місяців lifecell буде безкоштовно надавати обом лікарням усі витратні матеріали для даних апаратів ШВЛ (детальна інформація про проект за посиланням).


Розсилка SMS-нотифікацій МОЗ та МЗС

Підтримуючи регулярне інформування населення України щодо протидії розповсюдженню коронавірусу, оператор здійснив SMS-розсилку від імені МОЗ та МЗС. На сьогодні абонентам lifecellрозіслано вже понад 8 млн інформаційних повідомлень.


Дзвінки на «гарячі лінії» та інтернет-трафік на веб ресурси МОЗ та МЗС без додаткової плати

lifecell звільнив абонентів від оплати дзвінків на «гарячі лінії» МОЗ та МЗС, а також не тарифікує відвідування офіційних інформаційних порталів:

  • гаряча лінія Міністерства охорони здоров’я України 0-800-505-201;
  • телефон Центру Громадського здоров’я МОЗ України +38 (044) 425 43 54;
  • гаряча лінія та телефони Міністерства закордонних справ України +38 (044) 238 16 57; +38 (044) 238-16-57, +38 (044) 238-18-88;
  • Вебресурс «ДРУГ» Міністерства закордонних справ України (для реєстрації українців, які перебувають у країнах, де зареєстровано випадки інфікування громадян COVID-19) https://friend.mfa.gov.ua/#/, телефон: +38 (044) 238 16 57;
  • 1545 ― Урядовий контактний центр;
  • 1677 ― контакт-центр НСЗУ;
  • Офіційний інформаційний портал Кабінету Міністрів України «Коронавірус в Україні» ―https://covid19.com.ua/

Абоненти, які наразі знаходяться у зоні дії роумінгу можуть дзвонити за зазначеними вище номерами без плати за роумінг (окрім 0-800 та коротких номерів).


Зміна назви мережі

lifecellзакликає українців залишатися вдома в період карантину, змінивши назву нашої мережі на пристроях наших абонентів – тепер це Bud’Vdoma.


Корисні сервіси та послуги

На офіційному сайті компанії було створено спеціальний розділ, що містить інформацію про протидію розповсюдженню коронавірусу, а також сервіси, корисні під час карантину: https://www.lifecell.ua/uk/emergency/

Зокрема аби полегшити життя абонентів під час карантину та дотримання соціальної дистанції, ми пропонуємо низку послуг:

1. Функція керування кількома рахунками у застосунку «Мій lifecell». Сьогодні абонент може поповнювати рахунок, керувати підключеними послугами та сервісами як свого, так і інших рахунків сім’ї. Це особливо стане в нагоді літнім людям, які часто поповнюють рахунок та підключать/відключають сервіси в магазинах оператора (деталі за посиланням).

2. «BiP SOS-пакет» для тих, у кого немає можливості поповнити рахунок. За допомогою цієї послуги абонент через меседжер BiP може телефонувати на будь-які українські номери, навіть якщо на його рахунку немає грошей (деталі за посиланням).

3. Екстрений віртуальний номер BiP – послуга, за допомогою якої можна в будь-якій точці світу придбати за 1 грн та користуватися українським номером телефону за допомогою месенджера BiP без наявності фізичної SIM-картки. Це допоможе українцям, які зараз перебувають за кордоном залишатися на зв’язку з родиною та робочими контактами (деталі за посиланням).

4. Віддалена покупка віртуальної SIM-картки – eSIM. Ця послуга доступна абонентам, чиї пристрої підтримують налаштування e-SIM(деталі за посиланням).

5. Безкоштовна доставка SIM-карти lifecell за допомогою сервісу Glovo (деталі за посиланням).

6. Послуга «Мобільна турбота», що дозволяє абонентам сплачувати за пакети послуг своїх рідних і близьких (деталі за посиланням).

7. Функція групових відеодзвінків у месенджері BiP , що дозволяє проводити зустрічі, конференц-коли та переговори 10 особам одночасно (деталі за посиланням).

8. lifecell надає пільгові умови на користування бізнес-продуктами під час карантину. Вони дозволяють бізнесам максимально комфортно працювати у віддаленому режимі (деталі за посиланням).

Компанія запустила додаткові акції та дарує учасникам необмежені дзвінки на будь-які номери по Україні, оскільки під час карантину абоненти знову стали більше спілкуватися за допомогою голосових дзвінків (деталі за посиланням).




ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СУСПІЛЬСТВА

Спеціалізовані курси НІКЦ УТОС для людей з вадами зору

lifecell підтримує спеціалізовані курси Навчально-інформаційного комп’ютерного центру Українського товариства сліпих (НІКЦ УТОС) для людей з інвалідністю по зору.

Проект покликаний допомогти незрячим людям навчитися користуватися сенсорним смартфоном.

Програми озвучування тексту, навігатори, додатки з розпізнавання грошових купюр та інші функції смартфону дозволяють незрячій людині читати, писати, керувати фінансами, подорожувати, навчатися та працювати. Проте для незрячого смартфон – спочатку лише гладенький прямокутник. Щоб навчитися ним користуватися потрібна наполегливість та досвідчений тренер. Мета курсів - полегшити цей процес та допомогти людині з вадами зору соціалізуватися.

lifecell надає смартфони та зв’язок для проведення курсів, а також фінансову підтримку для підготовки тренерів з регіонів. 

Географія проекту–Київ, Дніпро, Кривий Ріг, Маріуполь. Дані курси були першими безкоштовними курсами з користування смартфоном у столиці, а в регіонах вони залишаються єдиними діючими. Навчання пройшли вже 70 осіб з інвалідністю по зору. Проект поступово масштабується на інші міста.

РОЗВИТОК ПРОФІЛЬНОЇ ОСВІТИ

«lifecell університети»

З 2015 року компанія реалізовує проект «lifecell університети». В рамках проекту оператор відкриває навчальні телеком-лабораторії в технічних вишах країни. Такі лабораторії дають можливість студентам телекомунікаційних спеціальностей на власній університетській мобільній мережі й обладнанні вивчати роботу телеком-оператора. В результаті український ринок мобільного зв’язку отримує кваліфікованих спеціалістів.

Оператор відкрив вже три навчальні телеком-лабораторії: у Харківському національному університеті радіоелектроніки, в Національному університеті «Львівська політехніка» та Національному технічному університеті України «Київському політехнічному інституті імені Ігоря Сікорського».

Upgrade yourself with lifecell

Технології сучасного телекомунікаційного ринку розвиваються швидше, ніж змінюється лекційна програма українських вишів. Тому рівень підготовки студентів часто не відповідає вимогам бізнесу.

Для подолання цієї проблеми з 2015 року lifecell реалізовує соціально-освітній проект Upgrade yourself with lifecell. Це програма тренінгів для викладачів українських вишів, які проводять працівники компанії. Програма допомагає викладачам актуалізувати знання та лекційний матеріал.

Програма включає лекції  1) на вузько-спеціалізовану технічну тематику (огляд транспортної мережі. DWDM; огляд мережі комутації; білінгові системи в мобільному операторі тощо) та 2) лекції з розвитку soft skills (фінанси для нефінансистів, мобільні фінансові послуги; креативне мислення, публічні виступи та ін.). Тематика тренінгів щороку змінюється залежно від потреб викладачів та навчальної програми вишів.

Тренінги lifecell пройшли вже 130 викладачів з 12 технічних вишів країни. В рамках програми щороку 10 працівників компанії проводять лекції для викладачів та допомагають адаптувати навчальні програми для студентів pro bono.

Jump into life

Jump into life або «Стрибок у життя» - це програма стажування студентів, яку lifecell реалізовує з 2009 року. 

Мета проекту  – забезпечити студентам практичний досвід, навчити виконувати робочі завдання і допомогти набути професійних компетенцій. Учасники програми стають частиною мультинаціональної компанії та працюють разом з експертами ринку. Проект підвищує престижність профільних технічних спеціальностей та допомагає долати проблему відсутності трудового стажу у випускників вишів.  

За 11 років компанія випустила 400 стажерів-джамперів. З них кожен третій студент отримав від lifecell пропозицію працевлаштування і став частиною нашої команди.

СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО

Партнерство з Національним комітетом спорту інвалідів України

У 2018 році lifecell почав співробітництво з Національним комітетом спорту інвалідів України в якості офіційного цифрового технологічного  партнера. Впродовж 2018 та 2019 років оператор забезпечує безкоштовний мобільний зв'язок для Паралімпійської збірної та Дефлімпійської збірної України в межах України та на міжнародних змаганнях (серед них: Паралімпіада-2018 в Кореї, Дефлімпійські ігри у 2019 в Італії).

Співпраця з Міністерством інформаційної політики України та Державною службою України з надзвичайних ситуацій

lifecell допомагає модернізувати національну систему екстреного оповіщення за допомогою новітніх інформаційних технологій. У разі екстреної ситуації система допоможе швидко надати населенню актуальну інформацію та сповістити про подальші дії

Партнерство з Громадської спілки «Всеукраїнське Об'єднання учасників АТО «УКРАЇНЦІ-РАЗОМ!»

У 2018 компанія долучилася до програми лояльності, розробленої Громадською спілкою «Всеукраїнське Об'єднання учасників АТО «УКРАЇНЦІ-РАЗОМ!» у якості цифрового технологічного партнера. Відтоді lifecell надає власникам «Соціальної картки учасника АТО “Українці Разом!”» можливість отримувати знижки на товари та послуги компанії.

Вже кілька років поспіль у мережі lifecell діють короткі номери:

116111 -  безкоштовна дитяча «гаряча» лінія ГО «Ла Страда-Україна»  для консультацій та оперативної допомоги із захисту прав дітей

116123 - безкоштовна «гаряча» лінія ГО «Ла Страда-Україна»  для  психологічної підтримки з попередження домашнього насильства

1551 - сервіс оповіщення мешканців Києва «Інформування киян» про надзвичайні ситуації в місті

1545 - номер урядового контактного центру для дзвінків на «гарячу лінію» Кабінету Міністрів України.

112 – безкоштовний номер виклику екстрених служб

116000 - безкоштовна гаряча лінія проекту «Служба розшуку дітей» всеукраїнської ГО «Магнолія»

527 - гаряча лінія з питань протидії торгівлі людьми Міжнародної організації з міграції (МОМ)

СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ БЛАГОДІЙНИЦТВА

Підтримка телеком-благодійності в Україні

lifecell сприяє розвитку SMS-благодійності в Україні. З 2013 року оператор співпрацював з Українським Форумом Благодійників щодо розвитку послуги SMS як каналу для збору коштів на благодійні проекти та брав участь у розробці норм законодавства щодо відміни оподаткування благодійних SMS.  Навесні 2017р. компанія разом з представниками благодійного сектору та телекомунікацій увійшла до складу Робочої групи з впровадження телеком-благодійності.

20 березня 2018 р. набули чинності закони про відміну оподаткування повідомлень на благодійність. А 1 червня 2018 року lifecell запустив послугу SMS-благодійності в Україні та надав безкоштовні короткі номери шести благодійним організаціям, що першими надіслали звернення до оператора з часу набуття чинності законодавчих змін. Компанія в повному обсязі взяла на себе витрати, пов’язані з обслуговуванням коротких номерів та обробкою благодійних SMS, незалежно від їх кількості.

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників