Роумінг для всіх

roaming

Просто і доступно, не потрібно підключати та налаштовувати!


Користуйтесь дзвінками, Інтернетом та SMS повідомленнями, коли це необхідно — вигідні тарифи на роумінг починають діяти автоматично.


Тарифи вказані з урахуванням всіх податків і зборів станом на 07.03.2017. Доступні всім абонентам lifecell автоматично у вказаних вище країнах, без потреби замовляти будь-які послуги.


Перевірка залишку пакетів послуг *108#1.png

ДЕТАЛІ

Для користування роумінгом на рахунку має бути сума, достатня для оплати відповідного пакета послуг. Пакети послуг надаються окремо для дзвінків, SMS-повідомлень та мобільного інтернету. Плата за кожний пакет послуг знімається автоматично в день користування – в першу секунду першого за день дзвінка, відправлення першого SMS або з моменту використання першого байта під час сесії передачі-приймання даних. Нарахований пакет діє до кінця доби за київським часом (до 23:59:59). Після вичерпання послуг, обумовлених в пакеті, автоматично підключається наступний пакет послуг. SMS, які надаються в рамках пакету послуг, використовуються при відправленні SMS на всі мобільні мережі світу. Хвилини, які надаються в рамках пакету послуг, використовуються при дзвінках в Україну, всередині країни перебування, а також при вхідних дзвінках з будь-яких операторів світу. Вартість вихідних дзвінків до інших країн (крім України та країни перебування) - 50,00 грн/хв. Абонентська плата, плата за з’єднання, інші додаткові платежі – відсутні.

запитання та відповіді  

Як зв’язатись з контакт-центром та які є корисні номери у роумінгу?

Для зв’язку з контакт-центром із роумінгу використовується номер +380-63-5433-111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний). Також використовуються наступні корисні номери:

Номер Послуга
*111#1.png Перевірка балансу рахунку
40121.png Голосове меню для поповнення рахунку банківською карткою без комісії
*161#1.png Номер вашого телефону і тарифний план
*121#1.png Перевірка балансу послуг, що надаються за умовами тарифного плана або додатково замовлених (залишок пакетних хвилин, SMS, МБ Інтернет та ін.), а також терміну дії номера
*112#1.png Меню управління замовленими послугами, за яким можна дізнатися перелік активних послуг, термін їх дії, а також відключити послуги
*123#1.png Меню зручного замовлення додаткових послуг
*133#1.png Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell
Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Що означає вибір мережі у роумінгу?

За замовчуванням в мобільних пристроях використовується автоматичний вибір мережі. У цьому режимі у роумінгу телефон може здійснювати реєстрацію в довільній мобільній мережі, сигнал якої буде найсильнішим в цей момент. Також в цьому режимі телефон може довільно змінювати реєстрацію та переходити з однієї мобільної мережі в іншу без будь-яких дій з боку абонента.


Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу і якщо в якийсь час обрана мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («No service»), а здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.


ТОВ «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Як перевірити наявність та відключити заборони в телефоні?

Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:

Тип заборони

Управління забороною

Комбінація

Вихідні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#33*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#33*<пароль>#1.png

Вхідні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#35*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#35*<пароль>#1.png

Вихідні міжнародні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#331*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#331*<пароль>#1.png

Вхідні міжнародні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#351*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#351*<пароль>#1.png

Відміна всіх видів заборони на дзвінки та SMS

Відключення увімкненої заборони

#330*<пароль>#1.png

Де <пароль> – це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Як тарифікується переадресація у роумінгу?

Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.


Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.


Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002#1.png

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки рахунку у роумінгу наберіть код *111#1.png (безкоштовно).


Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell.ua у розділі «Поповнення рахунку» (без комісії!)
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Як набирати номер при дзвінках із роумінгу?

Перебуваючи за кордоном, крім Китаю та деяких інших країн, для здійснення вихідного дзвінка з роумінгу використовується прямий набір - номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:

+ {код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}

Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:

+380635433111, де

«+» - міжнародний префікс (правила набору символу «+» Ви можете дізнатись в інструкції до Вашого телефонного апарату),

380 - код України,

63 - код мережі lifecell (63, 73 або 93),

5433111 - номер телефону.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Якою буде тарифікація MMS у роумінгу?

При надсиланні MMS у роумінгу на номер українського мобільного оператора тариф складається з наступних частин:

  • Вартість відправки MMS відповідно до умов вашого тарифного плану
  • Вартість Інтернет трафіку, який передається через MMS, відповідно до країни перебування.

При надсиланні MMS у роумінгу на іноземні номери тариф складається з наступних частин:

  • Вартість відправки MMS на іноземні номери: 5.00 грн (з ПДВ та ПФ).
  • Вартість Інтернет трафіку, який передається через MMS, відповідно до країни перебування.

При отриманні вхідного MMS у роумінгу з будь-якого номеру тариф буде дорівнювати вартості Інтернет трафіку, який передається через MMS, відповідно до країни перебування.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
 

Популярні послуги для роумінгу

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка   Online чат

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників

 
Club Lifecell
Отримати

Отримуйте подарунки
в додатку "Мій lifecell"

Shake&Win

Заходьте в розділ "Shake & Win" потрусіть смартфон та дізнайтесь, що вам дістанеться:
ГБ, SMS або хвилини.

Google Play Детальніше