Ви знаходитесь в Київській області?
Так звичайно.
Ні, змінити регіон.
Це оптимальний вибір для тих, кому потрібно дзвонити за кордон та не витрачати багато коштів!
Послуги в межах України |
|
Пакет послуг на 4 тижні, грн |
40 |
Розрахункова вартість, грн/день* |
1,07 |
Інтернет, ГБ |
21 |
Дзвінки на номери lifecell |
Безліміт |
Дзвінки на номери мереж інших операторів мобільного зв'язку України, грн/хв |
1,002 |
Дзвінки на номери мереж фіксованого зв’язку, грн/хв |
1,002 |
Плата за з'єднання при дзвінках по Україні, грн |
0 |
SMS по Україні, грн |
100 SMS за 3 грн в день користування3 |
* Розрахункова вартість за день пакета послуг – це орієнтовна вартість, розрахована за 1 день пакета послуг шляхом ділення вартості такого пакета послуг на період його дії (кількість днів) та округлення до копійок. Розрахункова вартість за день пакета послуг наведена з інформаційною метою для можливості співставлення споживачами вартості різних пакетів послуг і не може бути сплачена окремо; оплата вартості пакета послуг здійснюється лише у повному обсязі.
Пакет послуг на 1 день |
|
Інтернет, МБ |
200 |
Дзвінки на lifecell |
Безліміт |
Вартість, грн |
3 |
Меню управління |
*103# |
1Після використання 2 ГБ, доступ до мережі Інтернет буде заблоковано у випадку якщо немає інших підключених інтернет послуг.
2За наявності на рахунку суми більшої ніж 2 коп, але недостатньої для оплати хвилини вихідного та/або переадресованого дзвінка за стандартною вартістю, абоненту нараховується кількість секунд, відповідна до залишку коштів на рахунку (з розрахунку вартості 1 сек=0,016666 грн).
3Нараховується пакет зі 100 SMS, який діє до кінця доби (за київським часом). Починаючи з 101-ої SMS за добу, вартість становитиме 1 грн за кожне SMS.
Переадресовані дзвінки тарифікуються за тарифами вихідного дзвінка залежно від напрямку дзвінка. При здійсненні переадресації на номери lifecell стягується додатково плата за переадресацію – 0,21 грн за дзвінок.
Тарифи наведено у гривнях з урахуванням всіх податків та зборів.
Оператор залишає за собою право встановлювати та змінювати тарифи (тарифні плани) на свої послуги відповідно до Закону України «Про телекомунікації», змінювати перелік таких послуг, а також змінювати умови, строки проведення акцій, достроково припиняти, призупиняти термін їх проведення в односторонньому порядку тощо відповідно до Умов і порядку надання телекомунікаційних послуг ТОВ «лайфселл».
Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002# і натисніть кнопку виклику.
Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:
Вихідні дзвінки та SMS |
|
Запит стану послуги |
*#33*# |
Відміна |
#33*<пароль># |
Вхідні дзвінки та SMS |
|
Запит стану послуги |
*#35*# |
Відміна |
#35*< пароль ># |
Вихідні міжнародні дзвінки та SMS |
|
Запит стану послуги |
*#331*# |
Відміна |
#331*< пароль ># |
Вхідні дзвінки та SMS за межами України |
|
Запит стану послуги |
*#351*# |
Відміна |
#351*< пароль># |
Відміна всіх видів заборон на дзвінки |
|
Встановлення |
#330*< пароль ># |
, де пароль - це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.
Щоб налаштувати послугу вручну, введіть такі параметри згідно з інструкцією до вашого мобільного телефону:
Ім’я з’єднання (Connection name): |
lifecell MMS |
Канал даних (Data bearer): |
GPRS |
Ім’я точки доступу (Access point name): |
mms |
Ім’я користувача (User name): |
|
Запит пароля (Prompt password): |
No |
Пароль (Password): |
|
Аутентифікація (Authentication): |
Normal |
Домашня сторінка (Homepage): |
http://mms.life |
Безпечне з’єднання (Connection security): |
Off |
Тип зв’язку (Session mode): |
Permanent |
IP-адреса телефону (Phone IP address): |
Automatic (0.0.0.0) |
Первинний сервер (Primary name server): |
0.0.0.0 |
Вторинний сервер (Secondary name server): |
0.0.0.0 |
Для телефонів, що підтримують WAP 1.0 |
|
IP-адреса шлюзу (Gateway IP adress): |
10.10.10.10 |
Номер порту шлюзу (Gateway port number): |
9201 |
Проксі-сервер (Proxy server): |
10.10.10.10 |
Номер порту проксі (Proxy port number): |
9201 |
Для телефонів, що підтримують WAP 2.0 |
|
IP-адреса шлюзу (Gateway IP adress): |
10.10.10.10 |
Номер порту шлюзу (Gateway port number): |
8080 |
Проксі-сервер (Proxy server): |
10.10.10.10 |
Номер порту проксі (Proxy port number): |
8080 |
Перебуваючи за кордоном номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:
+ {код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}
Наприклад, щоб зателефонувати в центр
підтримки абонентів lifecell, слід набирати:
+380635433111, де
«+» - міжнародний префікс*,
380 - код України,
63 - код мережі lifecell (63 або 93),
5433111 - номер телефону.
* Правила набору символу «+» Ви знайдете в інструкції до Вашого телефонного апарату.
Для дзвінків за кордон набирайте:
+ або 00 (код країни) (код міста/мережі) (номер абонента)
Наприклад, щоб подзвонити в Нью-Йорк, наберіть +1 212 ХХХ ХХ ХХ або 00 1 212 ХХХ ХХ ХХ, де:
Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу. Якщо в якийсь час ця мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («Noservice») і здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигал відсутій, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.
Обравши автоматичний режим вибору оператора, телефон буде підключатися до тієї мережі, сигнал якої є найбільш сильним та може автоматично переключатися з однієї мережі в іншу.
ТОВ «АСТЕЛІТ» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.
Максимальна тривалість одного вихідного дзвінка всередині мережі lifecell з тарифом 0 коп/хв становить 30 хвилин.
Для перевірки балансу та залишку об’єму послуг дзвоніть: *111# та *121#.
Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.
Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:
Якщо ти користуєшся послугами іншого мобільного оператора, але вирушив у подорож з SIM-карткою lifecell і бажаєш в роумінгу отримувати дзвінки, які надходять на твій номер іншого оператора, набери на телефоні з SIM-карткою іншого оператора комбінацію **21*+380ххххххххх#,
де: +380ххххххххх - твій новий номер «Легкий роумінг».
Для того, щоб відмінити переадресацію, набери на телефоні іншого оператора наступну
комбінацію: ##002#.
Перевірка балансу: основного, бонусного рахунку, залишку пакетних хвилин, SMS, гігабайтів |
|
Перевірка балансу основного, бонусного рахунку |
*111# |
Перевірка залишків пакетних та додаткових послуг (хвилини, SMS, MB), а також дії номеру |
*121# |
Сервісні номери |
|
Точний час |
*160# |
Номер вашого телефону та тарифний план |
*161# |
Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell |
*133# |
Меню управління замовленими послугами:
|
*112# |
Базові номери |
|
Меню зручного замовлення додаткових послуг |
*123# |
Меню зміни тарифного плану |
*141# |
Меню замовлення додаткових пакетів інтернет |
*301# |
Меню замовлення додаткових пакетів хвилин на інших операторів |
*040# |
Меню повторного замовлення пакета послуг за тарифом |
*700# |
Хом'як (перенесіть залишок хвилин, МБ, і SMS з попереднього періоду в поточний) |
*199# |
Поповнення основного рахунку абонента і супутні сервіси |
|
Голосове меню для поповнення рахунку банківською платіжною карткою без комісії |
4012 |
Заплати за мій дзвінок |
816380(63\73\93)XXXXXXX або **380(63\73\93)XXXXXXX |
Додаткові кошти |
*117*1# |
Геолокаційні послуги |
|
Навігатор (пошук найближчого магазину lifecell) |
545 |
Контактна інформація |
|
Контактний номер для відгуків про сервіс в магазинах lifecell |
5995 |
Інформаційно-консультаційний центр |
5433 0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних номерів по Україні) |
Якщо ви надсилаєте MMS на номер українського мобільного оператора, то тарифікація здійснюється відповідно до умов вашого тарифного плану, або за стандартною вартістю. Додатково тарифікується GPRS трафік відповідно мережі реєстрації та умов пропозиції"Легкий роумінг".
Якщо ви надсилаєте MMS на номер закордонного оператора, то тарифікація здійснюється по тарифу 5.00 грн (з ПДВ та ПФ). Додатково тарифікується GPRS трафік відповідно мережі реєстрації та умов пропозиції "Легкий роумінг".
Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.
Тарифний план можна замінювати один раз протягом доби.
Зателефонуйте за номером 0635433111.
Дзвінок безкоштовний.
Ще смартфони і аксесуари
м. Київ
Оберіть область
Оберіть регіон