Станьте опізнаним мобільним об'єктом

за допомогою Bank ID та отримуйте:

  • спеціальну ціну на пакети послуг у топових тарифах для зареєстрованих абонентів
  • захищений номер
  • бонуси на рахунок


Переваги зареєстрованого номера

Якщо ви зареєструєте свій номер, то отримаєте знижену ціну на постійній основі на 4-тижневі пакети послуг наступних тарифних планів: «Просто Лайф», «Смарт Лайф», «Вільний Лайф», «Platinum Лайф», «Просто Лайф. Регіон», «Смарт Лайф. Регіон», «Вільний Лайф. Регіон», «Platinum Лайф. Регіон», «Інтернет БЕЗМЕЖ».


Реєструйтеся онлайн за допомогою Bank ID



Отримуйте бонуси на рахунок

Якщо у вас інший тарифний план, приділіть кілька хвилин реєстрації номера ─ і ви отримаєте 50 бонусів на свій рахунок. 1 бонус надає право отримати послуги загальною вартістю 1 гривня за рахунок сплачених абонентом коштів. Бонуси можна використовувати згідно з умовами бонусного рахунку.

Акція діє з 13.12.2018 до 31.12.2020 року включно. Деталі за посиланням.



Ваш номер не викрадуть

Зареєстрований номер дуже важко викрасти, адже він прив'язаний до ваших паспортних даних.

За допомогою Bank ID ви можете легко і швидко зареєструвати свій номер, не виходячи з дому.



Що таке Bank ID?

Bank ID - це сервіс підтвердження особи через українські банки. Він дозволяє ідентифікувати клієнта онлайн під час реєстрації, підписання документів або при замовленні товарів/послуг. Клієнт сервісу Bank ID отримує змогу підписувати документи та реєструватися онлайн за допомогою своєї банковської картки.

Детальніше про сервіс тут.

питання та відповіді  

Навіщо мені BankID?

За допомогою BankID (віддаленої ідентифікації особистості) ваш номер надійно захищений від шахрайства.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Які переваги дає мені зареєстрований/персоніфікований номер?

Вартість пакетів послуг на 4 тижні буде до 50 грн нижче, у порівняні зі звичайною вартістю у наступних тарифних планах: «Просто Лайф», «Смарт Лайф», «Вільний Лайф», «Platinum Лайф», «Просто Лайф. Регіон», «Смарт Лайф. Регіон», «Вільний Лайф. Регіон», «Platinum Лайф. Регіон» для будь-яких абонентів, які зареєстрували/персоніфікували свої номери.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чим відрізняється персоніфікований номер від зареєстрованого?

Згідно з вимогами законодавства зареєстрований номер може бути портованим (перенесеним) до мережі іншого оператора, персоніфікований – ні. Детальніше про персоніфікацію номера тут.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Що таке контракт?

Контракт – це форма обслуговування абонентів lifecell на підставі письмового договору, яка передбачає надійний захист вашого номеру внаслідок надання персональних даних за допомогою онлайн ідентифікації через BankID або пред’явлення документів представнику lifecell.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Навіщо мені переходити на контракт?

Переваги контракту:

  • безпечна ідентифікація - ваш номер надійно захищений (ідентифікація тільки за паспортними даними або секретним словом)
  • перенесення невикористаного пакету послуг на наступний період
  • термін дії пакету послуг - 30 днів
  • можливість підключення прямого номера
  • пріоритетне з’єднання з оператором контакт-центру
  • деталізований рахунок за пів року
Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи доступний перехід на контракт в мобільному додатку Mylifecell?

На даний момент перехід доступний тільки в веб-версії.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Я вніс дані за допомогою BankID, як далі перейти на контракт?

Необхідно перейти у розділ Тарифні плани та послуги -> Перейти на контракт, обрати бажаний тарифний план, підписати акцепт (договір) шляхом накладання одноразового ідентифікатора. Після успішного переходу на контракт надсилається електронний лист з посиланням на завантаження акцепту з особистого кабінету.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Я вніс дані за допомогою BankID, як мені дізнатись чи я на контракті?

Після успішного переходу на контракт надсилається електронний лист з посиланням на завантаження акцепту з особистого кабінету.


Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи можуть перейти на контракт громадяни іншої країни за допомогою BankID?

Послуга доступна тільки громадянам України.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи можна підключити більше однієї лінії на один контракт з BankID?

За допомогою BankID в My lifecell можна підключити тільки 1 лінію на 1 контракт. Додати наступну лінію на той самий контракт технічно неможливо.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Я реєстрував свій номер/переходив на контракт з BankID, відображаються неправильні дані, як я можу їх виправити?

Дані абонента, отримані через BankID, передає в «лайфселл» банк абонента. Для корегування будь-яких даних необхідно звертатись у банк. Якщо абонент підтвердив, що дані коректні, а потім помітив помилки, то йому необхідно звернутися з паспортом і заявою на виправлення даних у магазин (спеціаліст магазину складає bpm-запрос на коригування, абоненту необхідно буде зачекати декілька днів).


Якщо банк передав не всі дані, абоненту необхідно звертатися в банк.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
 

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників

 

м. Київ