Ви знаходитесь в Київській області?
Так звичайно.
Ні, змінити регіон.
Якщо ви ідентифікуєте свій номер, то отримаєте знижену ціну на постійній основі на 4-тижневі пакети послуг наступних тарифних планів: «Просто Лайф», «Смарт Лайф», «Вільний Лайф», «Platinum Лайф», «Потужний», «Просто Лайф. Регіон 2020», «Смарт Лайф. Регіон 2020», «Вільний Лайф. Регіон», «Вільний Лайф. Регіон 2020», «Platinum Лайф. Регіон 2020», «Інтернет БЕЗМЕЖ», «Інтернет БЕЗМЕЖ 2020» «Просто Лайф 2020», «Смарт Лайф 2020», «Вільний Лайф 2020», «Platinum Лайф 2020».
Ідентифікуйтеся онлайн за допомогою Bank ID
140 грн/4 тижні – для ідентифікованих абонентів
160 грн/4 тижні – звичайна вартість пакету послуг
175 грн/4 тижні – для ідентифікованих абонентів
225 грн/4 тижні – звичайна вартість пакету послуг
Bank ID - це сервіс підтвердження особи через українські банки. Він дозволяє ідентифікувати клієнта онлайн під час ідентифікації, підписання документів або при замовленні товарів/послуг. Клієнт сервісу Bank ID отримує змогу підписувати документи та ідентифікуватись онлайн за допомогою своєї банковської картки.
Детальніше про сервіс тут.
Вартість пакетів послуг на 4 тижні буде до 50 грн нижче, у порівняні зі звичайною вартістю у наступних тарифних планах: «Просто Лайф», «Смарт Лайф», «Вільний Лайф», «Platinum Лайф», «Просто Лайф. Регіон», «Смарт Лайф. Регіон», «Вільний Лайф. Регіон», «Platinum Лайф. Регіон» для будь-яких абонентів, які ідентифікували/персоніфікували свої номери.
Згідно з вимогами законодавства ідентифікований номер може бути портованим (перенесеним) до мережі іншого оператора, персоніфікований – ні. Детальніше про персоніфікацію номера тут.
Контракт – це форма обслуговування абонентів lifecell на підставі письмового договору, яка передбачає надійний захист вашого номеру внаслідок надання персональних даних за допомогою онлайн ідентифікації через BankID або пред’явлення документів представнику lifecell.
Переваги контракту:
Необхідно перейти у розділ Тарифні плани та послуги -> Перейти на контракт, обрати бажаний тарифний план, підписати акцепт (договір) шляхом накладання одноразового ідентифікатора. Після успішного переходу на контракт надсилається електронний лист з посиланням на завантаження акцепту з особистого кабінету.
Після успішного переходу на контракт надсилається електронний лист з посиланням на завантаження акцепту з особистого кабінету.
Після ідентифікації за допомогою BankID, в My lifecell можна підключити тільки 1 лінію на 1 контракт. Додати наступну лінію на той самий контракт технічно неможливо.
Дані абонента, отримані через BankID, передає в «лайфселл» банк абонента. Для коригування будь-яких даних необхідно звертатись у банк. Якщо абонент підтвердив, що дані коректні, а потім помітив помилки, то йому необхідно звернутися з паспортом і заявою на виправлення даних у магазин (спеціаліст магазину складає bpm-запит на коригування, абоненту необхідно буде зачекати декілька днів).
Якщо банк передав не всі дані, абоненту необхідно звертатися в банк.
в роумінгу
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
З мобільного lifecell
Інтернет-магазин
Про компанію
Бізнесу
Приватним клієнтам
ТОВ «лайфселл» залишає за собою право встановлювати тарифи на свої послуги, визначати тарифні плани відповідно до Закону України «Про електронні комунікації» (у відповідній чинній редакції), змінювати перелік таких послуг, а також змінювати умови, строки проведення акцій, достроково припиняти, призупиняти їх проведення в односторонньому порядку відповідно до Умов і порядку надання телекомунікаційних послуги ТОВ «лайфселл»
Назад
Назад