Зареєстрований номер – це безпека ваших рахунків та акаунтів.


Маєте картку «Приват Банк» або Monobank? Зареєструйте номер телефону на своє ім’я прямо зараз за допомогою BankID.


Маєте незареєстрований передоплачений номер?


Шляхом заміни SIM-карти, на якій працює ваш номер, зловмисники можуть отримати доступ до ваших персональних кабінетів у системах інтернет-банкінгу, щоб вкрасти гроші з карток.


Зареєструйте номер на своє ім’я прямо зараз, використовуючи BankID.


Незареєстрований номер легко вкрасти


Зловмисники можуть отримати доступ до ваших акаунтів у соцмережах, маркетплейсах чи сервісах Google задля:

  • розповсюдження неправдивої інформації про вас у соцмережах із закликом до фінансової допомоги;
  • викрадення вашої клієнтської бази на маркетплейсі або бази підписників у соцмережі та перенаправлення потоку замовлень на себе.

Не давайте їм шансів ─ зареєструйте номер.


питання та відповіді  

Навіщо мені BankID?

За допомогою BankID (віддаленої ідентифікації особистості) ваш номер надійно захищений від шахрайства.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Що таке контракт?

Контракт – це форма обслуговування абонентів lifecell на підставі письмового договору, яка передбачає надійний захист вашого номеру внаслідок надання персональних даних за допомогою онлайн ідентифікації через BankID або пред’явлення документів представнику lifecell. А також ще більше переваг у сфері надання телекомунікаційних послуг!

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Навіщо мені переходити на контракт?

Переваги контракту:

  • безпечна ідентифікація - ваш номер надійно захищений (ідентифікація тільки по паспортним даним або секретному слову)
  • перенесення невикористаного пакету послуг на наступний період
  • термін дії пакету послуг - 30 днів
  • можливість підключення прямого номеру
  • пріоритетне з’єднання з оператором контакт-центру
  • деталізований рахунок за півроку
Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи доступний перехід на контракт в мобільному додатку Mylifecell?

На даний момент перехід доступний тільки в веб-версії.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Я вніс дані за допомогою BankID, як далі перейти на контракт?

Необхідно перейти у розділ Тарифні плани та послуги -> Перейти на контракт, обрати бажаний тарифний план, підписати акцепт (договір) шляхом накладання одноразового ідентифікатора. Після успішного переходу на контракт надсилається електронний лист з посиланням на завантаження акцепту з особистого кабінету.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Я вніс дані за допомогою BankID, як мені дізнатись чи я на контракті?

Після успішного переходу на контракт надсилається електронний лист з посиланням на завантаження акцепту з особистого кабінету.


Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи можуть перейти на контракт громадяни іншої країни за допомогою BankID?

Послуга доступна тільки громадянам України.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи можливо підключити більше однієї лінії на один контракт з BankID?

За допомогою BankID в My lifecell можна підключити тільки 1 лінію на 1 контракт. Додати наступну лінію на той самий контракт технічно неможливо.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Я реєстрував свій номер/переходив на контракт з BankID, відображаються неправильні дані, як я можу їх виправити?

Дані абонента, отримані по BankID передає в лайфселл банк абонента, для корегування будь-яких даних необхідно звертатись в банк. Якщо абонент підтвердив, що дані коректні, а потім замітив, що ні, то йому необхідно звернутись з паспортом і заявою на виправлення даних в магазин (спеціаліст магазина складає bpm-запрос на коригування, абоненту необхідно буде зачекати декілька днів).


Якщо дані банком були передані не в повному обсязі, абоненту необхідно звертатися в банк.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чим відрізняється персоніфікований номер від зареєстрованого?

Згідно з вимогами законодавства зареєстрований номер може бути портованим (перенесеним) до мережі іншого оператора, персоніфікований – ні. Детальніше про персоніфікацію номера тут.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
 

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників

 

м. Київ