Персоніфікація





Один зі способів захисту SIM-карти від шахрайства ─ персоніфікація (прив’язка паспортних даних до вашого номера).

Дізнатися більше

Останнім часом в Україні почастішали випадки шахрайства із SIM-картами. Анонімність SIM-карт призводить до того, що зловмисники замінюють карти абонентів, отримують доступ до персональних кабінетів у системах інтернет-банкінгу та акаунтів у мережі Інтернет, крадуть гроші з карток, привласнюють клієнтські бази, перенаправляють потік клієнтів, публікують про власників акаунтів неправдиву інформацію у соцмережах. Більше про найпоширеніші види шахрайства та безпеку SIM-карти читайте тут.


Щоб уберегти SIM-карту від використання злочинцями, радимо персоніфікувати свій номер, тобто прив’язати до свого номера паспортні дані у базі lifecell. Це суттєво ускладнить процедуру заміни SIM звичайним шахраям та захистить ваші банківські карти і акаунти у мережі Інтернет.


Персоніфікація номера доступна, коли

1. Ви переходите з контракту на усний договір і зберігаєте свої персональні дані.


Як це відбувається?

При оформленні договору ваші паспортні дані були внесені в базу lifecell, але вони зберігаються там лише на період дії договору. Якщо контракт розірвано, персональні дані знищуються. Для захисту вашої SIM-карти від шахраїв ми рекомендуємо зберегти свої персональні дані у базі при переході на умови усного договору.


Перейти на тариф зі збереженням своїх даних можна

  • У персональному кабінеті на my.lifecell.ua (закладка «Тарифи на умовах передоплати»).
    Рекомендуємо цей спосіб переходу! Переходячи в особистому кабінеті, ви можете ознайомитися з тими персональними даними, які ми зберігаємо.
  • У магазині lifecell (за оригіналом паспорта).

2. Надаєте свої дані під час реєстрації номера, але процес реєстрації не завершено.


Чим відрізняється персоніфікований номер від зареєстрованого?

Згідно з вимогами законодавства зареєстрований номер може бути портованим (перенесеним) до мережі іншого оператора, персоніфікований – ні. Для проходження процедури портації (перенесення) персоніфікований номер необхідно зареєструвати.

Якщо ви вже обслуговуєтесь на умовах усного договору і також бажаєте захистити свою SIM-карту від шахраїв, рекомендуємо зареєструвати свій номер.


Звертаємо вашу увагу, що при обробці персональних даних абонентів компанія lifecell:

- без згоди абонентів не передає персональні дані третім особам;

- використовуватиме персональні дані для персоналізованої комунікації в процесі надання телекомунікаційних послуг та для покращення обслуговування.

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників

 

Києво-Святошинський район