Оператор мобільного зв’язку life:) отримав нагороду «Кращий проект», посівши 3 місце на виставці проектів корпоративної соціальної відповідальності CSR MarketPlace. В рамках виставки оператор представив свій соціальний проект «Близькі не за горами», що був створений для мешканців семи областей Західної України.
Виставка CSR MarketPlace є унікальною подією, що третій рік поспіль відбувається в Україні та представляє найбільш визначні проекти у сфері КСВ. Цього року для гостей виставки свої соціальні та екологічні проекти презентували близько 30 організацій. Традиційно відвідувачі CSR MarketPlace голосували за кращий, на їхню думку, проект, представлений на цьому заході.
На CSR MarketPlace 2012 оператор life:) представив пересувну телефонну будку, що «мандрувала» містами Західної України та дарувала мешканцям можливість безкоштовно поспілкуватися зі своїми рідними та близькими, які перебувають за кордоном. Соціальна ініціатива «Близькі не за горами» була втілена у життя влітку 2012 року для мешканців Львівської, Івано-Франківської, Рівненської, Волинської, Тернопільської, Хмельницької та Чернівецької областей.
Крім того, відвідувачі виставки мали нагоду отримати вичерпну інформацію про соціальну діяльність компанії life:), благодійні ініціативи, а також за допомогою спеціальної телефонної будки безпосередньо поспілкуватися зі своїми рідними та друзями, які перебувають далеко за межами України.
За результатами голосування соціальний проект «Близькі не за горами» отримав високе визнання і увійшов до числа найкращих проектів цього року, посівши третє місце серед представлених компаній-учасниць.
Минулого року у рамках CSR MarketPlace 2011 мобільний оператор life:) представив свою соціально-освітню програму для студентів-старшокурсників «Стрибок у життя:)», яка посіла друге місце за результатами голосування відвідувачів виставки.