Мобільний оператор lifecell запрошує партнерів до співпраці в межах нового B2B-напрямку «Лідогенерація», яка дозволить отримувати додатковий дохід компаніям-партнерам з мінімумом операційних зусиль.
Лідогенерація – це просте та взаємовигідне B2B-партнерство із залучення нових замовників, яке дозволяє компанії-партнеру заробляти більше, комплексно вирішуючи потреби клієнтів. Для цього партнеру не потрібні додаткові ресурси й час, співпраця реалізується на базі основної діяльності компанії.
Потенційними партнерами lifecellв «Лідогенерації» можуть стати компанії, які мають свої власні В2В-продукти, переважно, але не обов’язково суміжні з телекомом, та напрацьовану партнерську мережу. Найбільш вдалим таке партнерство може стати для маркетингових агентств, компаній, які реалізують віртуальні АТС, рішення для колцентрів та СRM-системи, а також для підприємств, діяльність яких спеціалізується на інтеграції сервісів або продуктів для B2B.
Алгоритм «Лідогенерації» простий та прозорий:
1. Після укладення договору з партнером-лідогенератором його команді проводятькоротке базове навчання по продуктах lifecell – конвергентні рішення та BigData.
2. Партнер, комунікуючи з клієнтами та пропонуючи свої послуги, також презентує продукти lifecell.
3. У разі зацікавленості, партнер передає lifecell контакти цього клієнта як лід, який опрацьовується менеджером.
4. За кожного лід-клієнта, який уклав договір з lifecell, партнеру виплачується винагорода.
lifecell пропонує партнерам-лідогенераторам презентувати своїм клієнтам продукти, які сьогодні необхідні для ефективної роботи будь-якої компанії:
Дізнатися більше про «Лідогенерацію» та залишити заявку для детальної консультації щодо програм співпраці можна за посиланням.