Оператор lifecell підсумовує фінансові та операційні результати діяльності за 1 квартал 2023 року, демонструючи зростання доходу на 16.5% і EBITDA на 24.2% на річній основі. Через війну 3-місячна активна база lifecell зменшилась до 8.6 мільйонів абонентів.
ФІНАНСОВІ ПОКАЗНИКИ |
|||||
1 кв. 22 |
4 кв. 22 |
1 кв. 23 |
Річний % зм. |
Квартальний % зм. |
|
Дохід, млн грн |
2,306.8 |
2,606.8 |
2,687.4 |
16.5% |
3.1% |
EBITDA, млн грн |
1,292.4 |
1,505.6 |
1,605.0 |
24.2% |
6.6% |
EBITDA маржа (%) |
56.0% |
57.8% |
59.7% |
3.7pp |
1.9pp |
Чистий прибуток, млн грн |
209.4 |
408.8 |
515.6 |
146.2% |
26.1% |
Капітальні інвестиції, млн грн |
711.6 |
997.4 |
638.0 |
(10.3%) |
(36.0%) |
ДОХІД: у 1 кв. 2023 р. дохід lifecell збільшився на 16.5% ― до 2,687.4 млн грн проти 2,306.8 млн грн в 1 кв. 2022 р.
EBITDA і МАРЖА EBITDA: за 1 кв. 2023 р. показник EBITDA збільшився на 24.2% на річній основі ― до 1,605.0 млн грн проти 1,292.4 млн грн у 1 кв. 2022 р. У результаті маржа EBITDA в 1 кв. 2023 р. збільшилась до 59.7%, як порівняти з 56.0% в аналогічному періоді 2022 р.
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: у 1 кварталі 2023 р. капітальні інвестиції зменшились на 10.3% ― до 638.0 млн грн проти 711.6 млн грн у 1 кв. 2022 р.
ЧИСТИЙ ПРИБУТОК: lifecell зафіксував чистий прибуток розміром 515.6 млн грн у 1 кварталі 2023 р. проти 209.4 млн грн чистого прибутку в аналогічному періоді 2022 р.
ОПЕРАЦІЙНІ ПОКАЗНИКИ |
|||||
1 кв. 22 |
4 кв. 22 |
1 кв. 23 |
Річний % зм. |
Квартальний % зм. |
|
Кількість абонентів, млн.1 |
10.2 |
10.2 |
10.8 |
5.9% |
5.9% |
Активних (3 місяці)2 |
8.9 |
8.5 |
8.6 |
(3.4%) |
1.2% |
MoU хвилини (12 місяців) |
170.0 |
148.0 |
133.5 |
(21.5%) |
(9.8%) |
ARPU (щомісячний дохід на абонента) змішаний, грн. |
75.6 |
86.0 |
85.1 |
12.6% |
(1.0%) |
Активних (3 місяці), грн. |
84.3 |
104.5 |
104.6 |
24.1% |
0.1% |
1Ми можемо час від часу пропонувати акції і тарифні плани, у рамках яких тривалість існування активних абонентів у мережі відрізняється від зазначеної в наших звичайних тарифах.
2Активні абоненти – ті, хто протягом останніх трьох місяців здійснив операцію, яка принесла дохід компанії.
АБОНЕНТСЬКА БАЗА: на річній основі активна 3-місячна абонентська база в 1 кварталі 2023 р. зменшилась на 3.4% — до 8.6 млн (проти 8.9 млн у 1 кв. 2022 р.) і зросла на 1.2% як порівняти з 4 кв. 2022 р.
ARPU і MOU: у звітному періоді активний 3-місячний ARPU зріс на 24.1% в річному обчисленні та становив 104.6 грн проти минулорічного показника в 84.3 грн у 1 кв. 2022 р. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився за рік на 21.5% ― до 133.5 хвилин (проти 170.0 хвилин у 1 кв. 2022 р.).
Мережа lifecell продовжує працювати, оператор надає послуги своїм клієнтам. Станом на кінець березня щодня по всій країні відкрито близько 92% магазинів lifecell. Оператор продовжував утримувати першість за показником проникнення смартфонів в мережі, який на кінець четвертого кварталу досягнув 84.6%.