lifecell підтримав Всеукраїнську інформаційну кампанію з платіжної безпеки #ШахрайГудбай, яку проводять Національний банк та Кіберполіція. Мета кампанії – поліпшити обізнаність громадян про основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків.
Під час повномасштабної війни платіжне кібершахрайство не зникло. Найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками в Україні, як і у світі, традиційно залишається соціальна інженерія. 86% від загальної кількості випадків фінансового шахрайства за 2022 рік відбулися в мережі Інтернет.
Важливим напрямом кампанії #ШахрайГудбай є роз’яснення простих правил, яких варто дотримуватися під час взаємодії з кіберпростором:
Кампанія #ШахрайГудбай триватиме до кінця року у всіх регіонах України. У її межах Національний банк разом із партнерами інформуватимуть про те, як вберегтися від платіжного шахрайства, зокрема через тематичну вебсторінку #ШахрайГудбай. Так вже розпочалась масштабна просвітницька робота в освітніх закладах. До 31 травня 2023 року тривають навчальні заходи та конкурси для учнів та студентів. lifecell надав призи для переможців таких конкурсів, щоб мотивувати молодь навчатися платіжній грамотності.
Нагадаємо, у 2020 році lifecell також долучився до кампанії #ШахрайГудбай. Діджитал-оператор у своїх каналах зв’язку допомагає доносити українцям інформацію про те, як не стати жертвою шахрайських схем. lifecell активно протидіє мобільному шахрайству та попереджає абонентів про необхідність захисту персональних даних. У lifecell створено спеціальний відділ, який відстежує потенційно ризикові транзакції та в індивідуальному порядку обробляє скарги абонентів на шахрайство. Контакт центр lifecell також має відповідні процедури і алгоритми дії при такого роду зверненнях абонентів.