Клієнти monobank отримали можливість скористатися новим сервісом. Відтепер вони можуть не лише придбати eSIM, перенести номер з фізичної SIM на eSIM, а й перейти до lifecell зі збереженням свого номеру безпосередньо у застосунку monobank.
Під час війни значно пришвидшився розвиток віддалених сервісів lifecell, адже оператор турбується про зручність та безпеку для абонентів. Якщо смартфон абонента підтримує eSIM, то відтепер перенести свій номер із повним його збереженням (включно з кодом) до мережі lifecell можна безпосередньо у застосунку monobank без відвідування магазину.
Перенесення номеру відбувається на eSIM. При цьому як процедура перенесення, так і сама eSIM не потребують додаткової оплати. Абоненти можуть підключити тарифні плани на вибір: «Вільний Лайф», «Просто Лайф» та «Смарт Лайф» зі спеціальною ціною на 4-тижневий пакет послуг.
Для зручності абоненту не потрібно обирати дату та час переносу свого мобільного номеру – monobank запропонує найближчий доступний час (зазвичай – наступного робочого дня). Сервісом можуть скористатися усі клієнти monobank, чиї пристрої підтримують функцію вбудованої eSIM.