Мобільні оператори Київстар, Vodafone Україна й lifecell оголошують про запуск національного роумінгу в Україні. Це означає, що у випадку, коли немає можливості використовувати сигнал свого мобільного оператора, абоненти зможуть переключатися на мережу інших операторів.
В умовах військової агресії мобільні оператори, НЦУ, регулятор НКЕК, Держспецзв’язку та Міністерство цифрової трансформації України об’єднали свої зусилля, щоб забезпечити безперервність послуг зв'язку для своїх абонентів. Тому відсьогодні запускається національний роумінг між операторами, який запуститься по всій території України. Тобто при зникненні зв’язку одного оператора абонент зможе підключати зв'язок іншого оператора. Наразі національний роумінг доступний для голосових дзвінків та SMS-повідомлень всіх мобільних операторів.
Що треба знати про використання національного роумінгу для абонентів:
Для того, щоб користуватися національним роумінгом, необхідно активувати в налаштуваннях смартфону опцію автоматичного пошуку мережі. Якщо не вийшло підключитися автоматично, спробуйте вибрати іншу мережу вручну. На Android це можна зробити наступним чином: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор. На iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.
Далі виконати наступні кроки:
Важливо: раз на день намагатись вручну повернутись (підключитись) до мережі свого оператора.
Тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора.
Зверніть увагу! Для дзвінків до контакт-центру lifecell потрібно набирати повний номер: +380635433111 або 0800205433. Короткий номер 5433 є недоступним, як і інші короткі номери, крім екстрених: 101, 102, 103, 104, 112 та 1545 (урядова «гаряча лінія»).