lifecell підтримав Національний банк, який розпочав Всеукраїнську інформаційну кампанію з платіжної безпеки #ШахрайГудбай. Вона стане продовженням першої подібної кампанії, яка успішно пройшла у 2020 році. Її мета – поліпшити обізнаність громадян про кібергігієну та сприяти формуванню культури безпечної поведінки у віртуальному просторі, а також нагадати про основні правила безпеки безготівкових розрахунків
Важливим напрямом кампанії стане роз’яснення простих правил, яких варто дотримуватися під час взаємодії з кіберпростором, зокрема у фінансових питаннях, – бажано мати окремий телефонний номер для взаємодії з фінансовою установою, зареєструвати його та «прив’язати» до своїх паспортних даних, уважно стежити за тим, де розміщується інформація про фінансовий номер, контролювати свій мобільний телефон і не залишати його без нагляду.
Інформаційна кампанія триватиме впродовж наступних трьох місяців у всіх регіонах України. У межах кампанії Національний банк разом із партнерами інформуватимуть громадян про те, як вберегтися від платіжного шахрайства, зокрема через оновлену тематичну вебсторінку #ШахрайГудбай.
Нагадаємо, у липні 2020 року lifecell також став генеральним партнером кампанії #ШахрайГудбай. Діджитал-оператор у своїх каналах зв’язку допомагає доносити українцям інформацію про те, як не стати жертвою шахрайських схем. Компанія активно протидіє мобільному шахрайству та попереджає абонентів про необхідність захисту персональних даних. У lifecell створено спеціальний відділ, який відстежує потенційно ризикові транзакції та в індивідуальному порядку обробляє скарги абонентів на шахрайство. Контакт центр lifecell також має відповідні процедури і алгоритми дії при такого роду зверненнях абонентів.