21 жовтня кадровий портал GRC провів підсумкову кейс-конференцію та нагородив переможців «Премії HR-бренду» 2021. Серед 60 кращіх проєктів від 45 компаній в галузі управління персоналом команда lifecell була визнана одним із переможців в номінації «Україна» й отримала ще дві спеціальні номінації.
Перемогу отримав проєкт «Я змінююсь, і змінюється світ»: наш шлях трансформації поведінкової моделі співробітників». В ньому презентували зміни в парадигмі мислення та побудову нових поведінкових моделей, які безпосередньо впливають на бізнес-результати компанії. Основою стало впровадження нової операційної моделі – продуктових структур, та розробка пов’язаних з цим нових принципів командної взаємодії, які знайшли своє відображення у моделі компетенцій та оновлених цінностях lifecell. Цей проєкт по суті став проєктом трансформації корпоративної культури компанії.
Авторами проєкту стали команда Agile-трансформації в складі працівників дирекції з підтримки бізнесу, дирекції інформаційних та комутаційних технологій, дирекції маркетингу. На етапах розгортання проєкту безпосередню участь приймали СЕО, директори всіх дирекцій, залучені працівники-амбасадори та внутрішні тренери компанії.
Також компанія lifecell отримала винагороду в тематичній номінації «Культурна еволюція» від партнера StarLightMedia та визнання, як «Краща презентація проєкту» за результатами онлайн-голосування.
Премія «HR-бренд Україна» – це щорічна незалежна авторитетна премія за найкращі проєкти в галузі управління персоналом. Участь у конкурсі дозволяє простежити актуальні тенденції та вивчити ефективні HR-інструменти, які компанії-лідери використовували у свої роботі протягом року.