lifecell опублікував Соціальний звіт 2019-2020 "Оператор вільних абонентів". Компанія поділилася зі стейкхолдерами детальною інформацією про те, чим живе команда lifecell:
Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell: «Ми назвали цей документ «Оператор вільних абонентів», адже протягом усієї історії існування компанії активно боремося за свободу вибору українських споживачів. У 2020 році українці, як і більшість населення планети, стали «заручниками» пандемії COVID-19 і жорстких карантинних обмежень. Тож свобода спілкування та свобода доступу до якісних цифрових сервісів стали актуальними як ніколи раніше».
Під час звітного періоду компанія запроваджувала інноваційні рішення і сервіси та активно розгортала покриття швидкісного мобільного інтернету, яке забезпечить скорочення розриву у доступі до цифрових послуг між невеликими населеними пунктами і містами.
lifecell підтримував ініціативи, спрямовані на забезпечення рівних прав і можливостей осіб із інвалідністю, робив внесок у розвиток освіти в Україні та розвивав культуру благодійності.
Було також реалізовано проєкт із протидії корупції та шахрайству в телеком-сфері в партнерстві з НАЗК.
Оператор активно підтримує ініціативи з екологічно свідомої діяльності й керується у своїй щоденній роботі принципами «зеленого офісу». Було скорочено споживання природних ресурсів, зменшено викиди вуглекислого газу й зведено до мінімуму кількість відходів, що не підлягають переробці. Вже кілька років поспіль компанія використовує систему електронного документообігу, електронний підпис і дешборд.
Звіт містить посилання на елементи розкриття інформації згідно зі стандартами GRI.
Документ можна переглянути за посиланням.