Щоб допомогти майбутнім студентам під час вступної кампанії мобільний оператор lifecell спільно з ДП «Інфоресурс» запустив чат-бот в месенджері BIP. Це дасть змогу абітурієнтам швидко отримати інформацію щодо вступної кампанії, оцінити шанси вступу на бажану спеціальність, перевірити документи, навчитися користуванню державними сервісами в галузі освіти тощо.
Чат-бот працює за принципом «єдиного вікна», де можна отримати всю необхідну інформацію про вступ ті заклад вищої освіти одночасно. Формат бота є досить простим і лаконічним. Чат-бот не нав’язує абітурієнту вибір спеціальності, не радить вступати «хоч куди-небудь, аби на бюджет» та не прогнозує ймовірність вступу. Бот лише допомагає вступнику визначити спеціальність із огляду на його можливості та надає супутню інформацію.
Найкориснішою функцією чат-бота є можливість оцінити свої шанси вступу на бажану спеціальність або ж на бюджетні місця. Це допомагає уникнути однієї з найпоширеніших помилок абітурієнтів ― невідповідності результатів ЗНО з окремих предметів вимогам спеціальності, на яку була подана електронна заява. Цю проблему вирішено шляхом коригування можливостей пошуку конкурсних пропозицій ― тепер вступник може орієнтуватися на отримані результати ЗНО з конкретних предметів. У формі для пошуку абітурієнт має вибрати предмети, які зможе здати успішно. Так користувач отримає перелік спеціальностей, що відповідають критеріям його вибору.
Щоб скористатися ботом, необхідно встановити месенджер BiP, зайти в категорію «Пабліки» і знайти паблік «ОсвітаВсім».
Для зручності користувачів розробники також створили невеликий відеокурс, де лаконічно і доступно пояснюються ключові аспекти вибору спеціальності за допомогою державних електронних сервісів.
За допомогою відеокурсу можна дізнатися:
Нагадаємо, що торік lifecell і ДП «Інфоресурс» створили відкритий паблік для абітурієнтів у месенджері BiP ― «ОсвітаВсім». Там можна отримати інформацію щодо вступної кампанії та порадитися з фахівцями служби підтримки Єдиної державної електронної бази з питань освіти.