Рішенням Колегії Апеляційної палати Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України торговельна марка lifecell була визнана добре відомою. Це рішення ще раз офіційно підтвердило високі позиції бренда lifecell на телеком-ринку.
Компанії lifecell удалося довести, що її торговельна марка внаслідок тривалого використання стала широко відомою та впізнаваною серед споживачів України. В результаті Колегія Апеляційної палати Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України визнала торговельну марку lifecell добре відомою в України станом на 15 січня 2020 року для послуг «Мобільний телефонний зв’язок» і «Надання доступу до світової комп’ютерної мережі».
Такий статус гарантує бренду lifecell повніший обсяг і необмежений строк правової охорони, підвищення рівня капіталізації бренда тощо.
«Cеред сотень тисяч зареєстрованих в Україні торговельних марок статус добре відомої мають лише декілька сотень із них, тобто 0,1%. Ми пишаємося цим статусом, котрий є результатом багаторічної роботи компанії, спрямованої на надання якісних послуг нашим абонентам», ― коментує Андрій Осіпов, керівник юридичного департаменту lifecell. ― Процес визнання торговельної марки lifecell добре відомою тривав понад рік і потребував великих зусиль. Однак, результат цього вартий: цим визнанням було ще раз офіційно підтверджено високі позиції бренда lifecell на ринку телекомунікаційних послуг».
Додамо, що добре відома торговельна марка має певні переваги перед звичайними зареєстрованими торговельними марками: