З метою підтримки українців, зокрема, абонентів lifecell, які на момент стихійного лиха перебували в роумінгу країни, оператор надав їм по 10 хв (дійсні з 05.08.18 до 07.08.18 включно) для дзвінків в Україну та в межах Індонезії щоб сповістити рідних та близьких про безпечне місцеперебування. Також абоненти оператора отримали повідомлення з переліком корисних номерів та іншою допоміжною інформацією.
Крім того, усі користувачі месенджера BiP, незалежно від їхньої геолокації, завжди можуть здійснювати дзвінки на будь-які номери за допомогою функції BiP Out, сплачуючи лише за мобільний Інтернет за умовами свого тарифного плану. Особливо актуальною є ця функція у випадках, коли покриття мобільної мережі відсутнє, але існує доступ до Wi-Fi.
lifecell реалізує соціальний проект «Турбота крізь кордони» та надає підтримку своїм абонентам у країнах, де відбуваються надзвичайні події, стихійні лиха або теракти з 2015 року. У липні 2016 року компанія lifecell першою серед українських операторів зв'язку підписала меморандум про співпрацю з МЗС України