Дата-оператор lifecell підбиває фінансові та операційні підсумки діяльності за третій квартал 2017 року. Дохід компанії виріс на 1,2%, а показник EBIDTA на 11,5% у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Компанія продовжує демонструвати зростання ключових операційних показників на річній основі та продовжує розгортати 3G+ мережу з найбільшим географічним покриттям по всій території країни.
У третьому кварталі 2017 року активна 3-місячна база користувачів швидкісного Інтернету на базі 3G+ зросла до 3,8 млн абонентів на річній основі. Такий ріст обумовлений подальшим розгортанням 3G+ мережі та посиленням лідерства за географією 3G+ покриття, для забезпечення зростаючого попиту абонентів на 3G+ сервіси. До того ж, у липні до існуючого портфелю цифрових продуктів, який попередньо складався з месенджера BiP, lifecell додав хмарний сервіс lifebox,. Активна 3-місячна абонентська база оператора lifecell у третьому кварталі 2017 року зменшилася на 15,5 % на річній основі, до 8,2 млн абонентів (9,7 млн у третьому кварталі 2016 року), що пояснюється загальним трендом зниження кількості користувачів кількох SIM-карт та відтоком абонентів, які не користуються мобільним інтернетом.