Всі новини

lifecell здійснює повернення помилкових платежів онлайн 26 квітня 2017

Інноваційний оператор lifecell не лише швидко розгортає сучасну мережу третього покоління зв’язку, але й постійно працює над удосконаленням процесів обслуговування своїх клієнтів і не вперше впроваджує новаторські рішення у цій сфері.


Роблячи все можливе для того, щоб клієнти отримували простіший, доступніший та найшвидший сервіс, у квітні національний лідер 3G зв’язку lifecell запустив унікальний для України сервіс, завдяки якому стало доступним повернення коштів при помилковому поповненні за допомогою звернення до консультанта у мессенджері BiP, офіційні групи у соціальних мережах і через e-mail.


Абонентові, що здійснив помилкове поповнення, достатньо лише надіслати фото чеку поповнення у будь-якому зручному та звичному каналі обслуговування із доступних та отримати кошти на правильний номер, не витрачаючи власний час на написання заяви у магазині чи завантаження спеціальних додатків.


Більше новин

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка   Online чат

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників