Програма «Я тут, щоб почути Вас» стартувала 26 липня, коли у «флагманському» магазині, що нещодавно відкрився на Хрещатику, абонентів зустрів Головний виконавчий директор компанії Бурак Ерсой. Клієнти, які прийшли у цей день в магазин, мали можливість не тільки поспілкуватися з першою особою компанії, придбати смартфон або стартовий пакет, але й поділитися своїми ідеями та рекомендаціями, які допоможуть компанії ініціювати ефективні проекти для покращення клієнтського досвіду.
Лише протягом тижня у магазині lifecell на Хрещатику побували дев’ять директорів, включаючи Головного виконавчого директора, які стали першими учасниками програми, збираючи зворотний зв’язок як від абонентів, так і від експертів з обслуговування.
15 серпня стартувала друга хвиля програми, у якій будуть задіяні всі ексклюзивні магазини lifecell на території України, де з метою отримання зворотного зв’язку з клієнтами будуть спілкуватися керівники департаментів та відділів, а потім співробітники всіх дирекцій lifecell.
Разом із експертами з обслуговування, співробітники компанії зможуть проконсультувати абонентів або відповісти на запитання у межах своєї компетенції, але їхня головна мета — почути думку та відгуки абонентів стосовно їхнього клієнтського досвіду. У подальшому програму «Я тут, щоб почути Вас» планується розширити і на інформаційно-консультаційний-центр lifecell.