Всі новини

lifecell запускає новий канал підтримки абонентів у додатку BiP 6 липня 2016

lifecell постійно вдосконалює стандарти обслуговування клієнтів та переводить їх на новий сучасний рівень. Так, користувачі найбільш інноваційного додатку BiP можуть отримувати найвищий рівень сервісу у вже звичний для них спосіб, не перериваючи своє спілкування у BiP.

lifecell розширює набір інструментів комунікаційної платформи та запускає новий канал підтримки абонентів в інноваційному додатку BiP, що не має аналогів на українському ринку мобільного зв‘язку. Завдяки сучасному функціоналу доступ до контактного центру lifecell стане ще зручнішим для усіх користувачів мессенджера, що допоможе миттєво вирішити питання, пов’язані з замовленням нових послуг, сервісів, тарифікації чи інших ситуацій.

Новий сервіс реалізовано у вигляді чату, куди абонент може цілодобово звернутись за порадою та отримати оперативну допомогу від спеціалістів служби підтримки. Ця послуга буде актуальною для абонентів, які надають перевагу спілкуванню через онлайн канали, а також для абонентів у роумінгу. Крім цього, сервіс стане незамінним помічником для людей з обмеженими можливостями, які напряму не можуть отримувати голосові консультації фахівців.

Обслуговування сервісу підтримки у додатку BIP здійснюватимуть спеціалісти аутсорсингового контактного центру lifecell — «Глобал Білгі».

Встановіть додаток BIP за посиланнями:

Більше новин

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка

м. Київ

Виберіть вид вашого бізнесу

До 150 співробітників

або

Більше 150 співробітників

 

Меню

Закрити