life:) починає новий етап розвитку компанії з масштабного ребрендингу.
На зміну life:) прийшла нова назва lifecell, співзвучна з брендом компанії Turkcell – великого міжнародного інвестора, якому належать 100% акцій українського оператора. Саме український ринок став першим, на якому материнська компанія прийняла рішення в повному масштабі впроваджувати свої найуспішніші практики, інновації та величезний досвід телеком-оператора зі світовим ім'ям. Це стало однією з важливих передумов для зміни бренду.
Під новим брендом компанія продовжить свою діяльність на ринку як зрілий, досвідчений і мультисервісний оператор, цікавий для всіх категорій абонентів.
Органічний розвиток і дорослішання бренду стали ще однією причиною ребрендингу. Оператор однаково цікавий як для активних користувачів смартфонів, так і для вимогливих корпоративних клієнтів. Тому наступний органічний крок оператора – це стати компанією, що перевищує очікування всіх споживачів: від молоді до великих бізнес-компаній.
Оператор першим приніс на український ринок інноваційну на той момент технологію EDGE, відкривши для абонентів мобільний інтернет. Сьогодні оператор розгортає мережу третього покоління на базі інноваційної технології 3G+ та надає послуги мобільного інтернету 5,4 млн абонентів. Тому бренд lifecell, акумулюючи всі кращі розробки та досягнення life:), ставить перед собою мету стати першим українським дата-оператором з новим слоганом «Підключай майбутнє».