Всі новини

Call-центр life:) – на першому місці серед мобільних операторів 1 липня 2015

Оператор мобільного зв'язку life:) за результатами дослідження оцінки якості обслуговування інформаційних ліній телеком-компаній Українською Асоціацією Директ-маркетингу (УАДМ) вийшов на перше місце серед мобільних операторів за рівнем обслуговування з високою оцінкою 90-95%.

З травня по червень 2015 року УАДМ проводила оцінку якості консультаційного обслуговування клієнтів серед топ-15 провідних телеком-компаній та інтернет-провайдерів України з метою виявити сильні і слабкі сторони в обслуговуванні клієнтів і оцінити рівень телефонного сервісу в цілому по ринку.

За результатами цього дослідження компанія life:) стала єдиною з мобільних операторів, яка підвищила рівень обслуговування своїх абонентів щодо минулого дослідження. У градації за рекомендованими рівнями life:) займає перше місце, демонструючи високий рівень обслуговування (90-95%).

З п'яти критеріїв, за якими оцінювалися телеком-компанії, оператор life:) посів високі позиції в чотирьох: знання предметної області та процедурна частина (по 6 балів з 6 можливих), базові навички (16 балів з 18 максимальних при середньому показнику по галузі 12,9) і управління спілкуванням (8,5 балів з 12 можливих при середньому показнику по галузі 6,2).

Повний звіт УАДМ з дослідження якості телефонного сервісу телекомунікаційних компаній знаходиться тут.

Оператор life:) на регулярній основі проводить зовнішнє дослідження задоволеності абонентів роботою call-центру. За підсумками першого півріччя 2015 року показник задоволеності обслуговуванням у call-центрі life:) за цими дослідженнями також знаходиться на високому рівні.

Для щоденного контролю якості обслуговування оператор life:) використовує систему оцінки роботи операторів call-центру абонентами після дзвінка в call-центр. За останніми результатами 81% абонентів life:) оцінили якість роботи call-центру life:) як найвищу, 19% поставили високі і середні оцінки.

Поряд із зовнішнім оцінюванням, така перевірка й оцінка роботи операторів call-центру life:) допомагає компанії постійно працювати над покращенням сервісу, контролювати і підтримувати високу якість обслуговування абонентів.

Послуги call-центру life:) з 2008 року надає аутсорсингова компанія Global Bilgi, один з найбільших контакт-центрів країн Європи, Близького Сходу та Азії. Партнерство з Global Bilgi неодноразово було визнано кращим на світовому рівні у престижному конкурсі Top Ranking Permormers.

Більше новин

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка   Online чат

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників