На тлі трагічних подій, що днями сталися у Непалі, український оператор мобільного зв’язку life:) з початку тижня проводить активні дії з метою підтримки своїх клієнтів, що перебували у мережах мобільних операторів Індії та Непалу у період, коли стався руйнівний землетрус. Окрім того, що компанія вжила оперативних заходів з інформування роумерів про екстрену евакуацію українських громадян з міста Катманду спеціальним рейсом МЗС України, life:) також прийняв рішення надавати своїм абонентам можливість безкоштовного зв'язку між Непалом та Україною.
Тож, усім абонентам life:), які перебували чи перебувають у Непалі з 25 квітня цього року, оператор повертатиме на мобільний рахунок кошти, що були витрачені на послуги роумінгу, починаючи з дня землетрусу. Така соціально відповідальна ініціатива оператора також передбачає можливість повернення коштів, витрачених на міжнародний зв'язок, тим абонентам life:), які з кінця минулого тижня дзвонили з України на непальські номери, намагаючись дізнатися про долю своїх родичів та знайомих за кордоном. Компанія має намір реалізовувати цю ініціативу щонайменше до кінця травневих свят, не виключаючи можливості продовжити термін, виходячи з ситуації, що складатиметься довкола події надалі.
Команда оператора щиро співчуває родинам потерпілих і, разом із тим, сподівається на те, що українські громадяни, які під час катастрофи перебували на території Південної Азії, не постраждали. Зі свого боку life:) продовжуватиме вживати оперативних дій задля всебічної підтримки наших абонентів у кризових ситуаціях.