Всі новини

98% всіх звернень до call-центру life:) вирішуються протягом одного дзвінка 5 вересня 2014

life:) підсумував результати роботи call-центру із запитами абонентів за січень-липень 2014 року. Згідно з даними оператора, 98% всіх звернень до call-центру life:) обслуговуються протягом одного дзвінка. Щодо решти 2% формуються запити, для яких, згідно із правилами компанії, встановлюються терміни вирішення від 3 до 48 годин. За січень-липень 2014 частка таких запитів, вирішених у встановлений термін, становила 95%.

Також, в порівнянні з кінцем минулого року, кількість звернень, які можна розглядати як скарги, зменшилася на 18%.

Більше новин

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка   Online чат

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників