Оператор life:) регулярно проводить оцінку роботи свого call-центру. Під час звернення до call-центру, перед з’єднанням з агентом, абоненту пропонується оцінити якість обслуговування по його закінченню. У разі згоди абонента, по завершенню звернення йому передзвонює автовідповідач з пропозицією відповісти на п’ять запитань стосовно якості роботи агента. Опитування дозволяє побачити, які індивідуальні оцінки за свій професіоналізм отримує кожний співробітник сall-центру.
За підсумками такого опитування на кінець другого кварталу 2014 року, 80% абонентів life:) оцінили якість роботи call-центру life:) як найвищу, 20% - поставили високі та середні оцінки.
Послуги call-центру life:) з 2008 року надає аутсорсингова компанія Global Bilgi, один з найбільших контакт-центрів країн Європи, Близького Сходу та Азії. За роки співпраці якість обслуговування абонентів life:) агентами call-центру помітно підвищилася: досягнуто планку в 93% прийнятих дзвінків, при цьому очікування відповіді скоротилося більш ніж удвічі.
Для того щоб зв'язатися з call-центром life:), необхідно набрати з мобільного телефону короткий номер 5433 та слідувати підказкам голосового меню.