Уже шостий рік поспіль оператор life:) виступає офіційним мобільним партнером Міжнародного студентського конкурсу рекламних та PR-проектів «Золотий компас» та підтримує талановиту молодь, що прагне пов’язати своє майбутнє з маркетингом та сферою зв’язків із громадськістю. Цьогорічний фінал, присвячений IT-продуктам і послугам, за традицією проходив у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця 1 та 2 квітня.
Кілька десятків найкращих команд, що представляють майбутнє українського маркетингу та PR-ринку, презентували свої проекти в чотирьох секціях:
• PR. Бізнес-комунікації
• PR. Соціальні та освітні ініціативи
• Рекламні кампанії
• Start-up проекти
Переможцями конкурсу стали команди Сумського державного університету, Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Київського національного університету імені Тараса Шевченка (економічний факультет) та Національного технічного університету «Харківський політехнічний університет».
Як мобільний партнер life:) відзначив цінними подарунками студентів, що були визнані журі «Професійним покликанням» у своїй секції. Сподіваємось, що і наступного року сьогодення ринку PR та реклами зустрінеться зі своїм талановитим майбутнім, представленим студентами з різних країн, і вони знову зможуть обмінятись досвідом та свіжими яскравими ідеями.