Оператор мобільного зв’язку life:) спільно з креативною агенцією Scholz&Friends створили новий ролик для комунікації безлімітного тарифного плану «Все включено». Основна ідея, яку має донести ролик – це об’єднання в одній сім-карті всіх потреб абонентів у доступному мобільному зв’язку.
Використовуючи образ «блискавки», оператор показує, як просто можна з’єднати два світи, дві сім-карти, в одному, отримуючи доступність, цілісність та зручність користування усіма необхідними мобільними послугами. За допомоги однієї сім-карти абоненти оператора мають необмежене спілкування всередині мережі life:), безлімітний мобільний Інтернет, 300 хвилин для дзвінків на мережі інших мобільних операторів, 1000 SMS по всій Україні. При цьому вартість безлімітного пакету становить лише 80 гривень на місяць.
Ролик було знято в Україні – на рідних берегах Дніпра та на найбільшому полі в національному селищі-музеї Пирогове. Для зйомок був створений спеціальний човен-лебідь, на якому актори каталися рано-вранці по Дніпру, дивуючи місцевих рибалок несподіваним атракціоном. А відвідувачів музею Пирогове розважала створена спеціально для зйомок кабінка оглядового колеса, у якій акторам довелося провести декілька годин.