Оператор мобільного зв'язку life:) оголошує про запуск нового продукту «Меню управління послугами», за допомогою якого абоненти можуть легко керувати сервісами на своєму мобільному телефоні. Нове меню є безкоштовним для абонентів усіх форм підключення.
Піклуючись про зручність своїх абонентів, оператор life:) створив новий продукт – «Меню управління послугами», який дозволяє отримувати інформацію про підключені абонентом послуги, дізнаватися термін їх дії та перевіряти статус оплати з мобільного телефону. Завдяки новому меню абонент може одержати всю необхідну інформацію через єдиний канал доступу, яким є безкоштовний USSD номер *112#, і не витрачати час на додатковий пошук інформації в Інтернеті або дзвінки в call-центр.
Таким чином, тепер абонент може в будь-який час перевірити – які саме послуги у нього підключені. Для цього достатньо набрати *112# і натиснути кнопку виклику, після чого на дисплеї мобільного телефону з'явиться інформація про кількість активних послуг і кількість тих, що очікують оплати.
Для інформації про те, які послуги активні за номером, необхідно ввести 1 та натиснути «Відправити». А для того щоб дізнатися, які послуги очікують активації, необхідно ввести 2 і натиснути «Відправити».