Прості та вигідні тарифи на роумінг для кожного.
Відтепер, щоб користуватися послугами роумінгу, Вам не потрібно робити додаткові налаштування! Адже нові вигідні тарифи застосовуються автоматично і Ви сплачуєте тільки за ті послуги, якими користуєтесь!
При користуванні послугами Ви сплачуєте за відповідний пакет послуг до кінця доби за київським часом.
Перевірка залишку пакетів послуг *108#
Для зв’язку з контакт-центром із роумінгу використовується номер в міжнародному форматі: +380-63-5433-111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний).
У деяких країнах (про це зазначено в примітці до тарифів для відповідної країни) для здійснення вихідних дзвінків необхідно набирати комбінацію *131*{код країни} {код міста або мобільної мережі} {номер телефону}# Виклик. В цьому випадку для зв'язку з контакт-центром необхідно набирати комбінацію *131*380635433111# Виклик (дзвінок з роумінгу платний).
Також використовуються наступні корисні номери:
Номер | Послуга |
*111#![]() |
Перевірка балансу рахунку |
4012![]() |
Голосове меню для поповнення рахунку банківською карткою без комісії |
*161#![]() |
Номер вашого телефону і тарифний план |
*121#![]() |
Перевірка балансу послуг, що надаються за умовами тарифного плана або додатково замовлених (залишок пакетних хвилин, SMS, МБ Інтернет та ін.), а також терміну дії номера |
*112#![]() |
Меню управління замовленими послугами, за яким можна дізнатися перелік активних послуг, термін їх дії, а також відключити послуги |
*123#![]() |
Меню зручного замовлення додаткових послуг |
*133#![]() |
Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell |
За замовчуванням в мобільних пристроях використовується автоматичний вибір мережі. У цьому режимі у роумінгу телефон може здійснювати реєстрацію в довільній мобільній мережі, сигнал якої буде найсильнішим в цей момент. Також в цьому режимі телефон може довільно змінювати реєстрацію та переходити з однієї мобільної мережі в іншу без будь-яких дій з боку абонента.
Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу і якщо в якийсь час обрана мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («No service»), а здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.
ТОВ «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.
Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:
Тип заборони |
Управління забороною |
Комбінація |
Вихідні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#33*# |
Відключення увімкненої заборони |
#33*<пароль># |
|
Вхідні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#35*# |
Відключення увімкненої заборони |
#35*<пароль># |
|
Вихідні міжнародні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#331*# |
Відключення увімкненої заборони |
#331*<пароль># |
|
Вхідні міжнародні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#351*# |
Відключення увімкненої заборони |
#351*<пароль># |
|
Відміна всіх видів заборони на дзвінки та SMS |
Відключення увімкненої заборони |
#330*<пароль># |
Де <пароль> – це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.
Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002#
Для перевірки залишку мегабайт, хвилин та замовлення додаткових послуг у роумінгу наберіть *108# (безкоштовно).
Для перевірки рахунку у роумінгу наберіть код *111# (безкоштовно).
Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:
Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.
Перебуваючи за кордоном, крім Китаю та деяких інших країн1, для здійснення вихідного дзвінка з роумінгу використовується прямий набір - номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:
+ {код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}
Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:
+380635433111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний), де
«+» - міжнародний префікс (правила набору символу «+» Ви можете дізнатись в інструкції до Вашого телефонного апарату),
380 - код України,
63 - код мережі lifecell (63, 73 або 93),
5433111 - номер телефону.
1У деяких країнах (про це зазначено в примітці до тарифів для відповідної країни) для здійснення вихідних дзвінків необхідно набирати комбінацію *131*НомерАбонента#Виклик.
При цьому «НомерАбонента» слід набирати в міжнародному форматі, але без плюса перед кодом країни:
*131*{код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}# Виклик
Наприклад, щоб зателефонувати до кол-центру lifecell, слід набирати:
*131*380635433111#Виклик (дзвінок з роумінгу платний).
Ні. З 08.07.2020 року призупинено надання послуги MMS у роумінгу. Для відправки мультимедійних повідомлень рекомендуємо використовувати месенджер BiP.
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
З мобільного lifecell
Інтернет-магазин
Про компанію
Бізнесу
Приватним клієнтам
ТОВ «лайфселл» залишає за собою право встановлювати тарифи на свої послуги, визначати тарифні плани відповідно до Закону України «Про електронні комунікації» (у відповідній чинній редакції), змінювати перелік таких послуг, а також змінювати умови, строки проведення акцій, достроково припиняти, призупиняти їх проведення в односторонньому порядку відповідно до Умов і порядку надання телекомунікаційних послуги ТОВ «лайфселл»