Комфортна заміна SIM

Комфортна заміна SIM

Бажаєте перейти на eSIM або замінити стару SIM-карту на нову, не змінюючи номер?

Це зовсім нескладно і можна зробити самостійно, де б ви не знаходились.

1. Купіть стартовий пакет

1. Купіть стартовий пакет

Купіть стартовий пакет eSIM (онлайн з доставкою на email за 2 хв) або звичайний стартовий пакет lifecell у будь-якій точці продажу чи в онлайн-магазині з доставкою (вам підійде будь-який стартовий пакет).


Важливо! Не скануйте QR-код eSIM / не активуйте нову SIM-карту до закінчення процесу заміни.

2. Наберіть комбінацію

2. Наберіть комбінацію

На смартфоні з поточної активної SIM-карти наберіть комбінацію:
*393*ХХХХХХХХХХХХХ*AAAAAAAA*BBBBBBBB#
та виклик, де:

  • ХХХХХХХХХХХХХ – серійний номер нового стартового пакета без перших 6 цифр (13 цифр);
  • AAAAAAAA – PUK1-код поточної SIM-карти (вказаний на пластиковому SIM-холдері чи у застосунку «Мій lifecell»);
  • BBBBBBBB – PUK1-код SIM-карти нового стартового пакету (вказаний на пластиковому SIM-холдері або, якщо це eSIM, у отриманому на пошту PDF файлі).
3. Підтвердіть заміну

3. Підтвердіть заміну

Не раніше ніж за 1 годину після цього (але не пізніше ніж за 3 години) на вашому смартфоні з поточної SIM-карти наберіть комбінацію *393# і виклик, та підтвердіть заміну.

Після цього ваша поточна SIM-карта перестане працювати.

4. Встановіть нову SIM/eSIM

4. Встановіть нову SIM/eSIM

Після автоматичного відключення поточної SIM-карти відскануйте камерою свого смартфона QR-код eSIM (для активації потрібен інтернет, тому переконайтесь, що у вас підключений Wi-Fi) чи встановіть нову SIM-карту у слот смартфона.


Приємного користування!

Вартість заміни


У разі здійснення заміни за допомогою стартового пакету без включених бонусів, вартість послуги становить 0,01 грн, включаючи всі податки та збори. Оплата відбувається з основного рахунку в момент деактивації поточної SIM-карти.


Якщо заміна відбувається за допомогою стартового пакету з включеними бонусами, вартість послуги становить 50 бонусів, включаючи всі податки та збори. Оплата відбувається за рахунок бонусів, включених в стартовий пакет. Залишок бонусів нараховується на ваш бонусний рахунок.


Повні Умови надання та оплати послуги «Комфортна заміна SIM» наведено за посиланням.

питання та відповіді  

Чи збережеться мій пакет послуг після «Комфортної заміни SIM»?

При даній заміні у вас збережеться: номер, тарифний план та строк його дії, строк дії номеру, кошти на основному та бонусному рахунках, підключені послуги та акції.

Будь ласка, зверніть увагу. Перед виконанням процедури заміни необхідно контакти, які записані на поточній SIM-карті записати на телефон. Контакти, які не збережені в телефонній книзі, не відновлюються.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи можливо скористатись послугою з будь-якої SIM-карти?

Ваша поточна SIM-карта обов’язково повинна бути активна.

Для абонентів, що придбали eSIM через додаток monobank, або якщо лінію було продано по "Вибору номера", послуга "Комфортна заміна" недоступна.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Яка кількість спроб введення комбінації?

Кількість спроб введення комбінації *393*ХХХХХХХХХХХХХ*AAAAAAAA*BBBBBBBB# - 3 рази на добу.

Кількість спроб введення комбінації *393# - 1 раз для підтвердження. Після 60 хвилин надається 120 хвилин для підтвердження заміни шляхом набору комбінації *393#.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Скільки часу надається для підтвердження заміни SIM?

Через 60 хвилин після коректного введення комбінації *393*ХХХХХХХХХХХХХ*AAAAAAAA*BBBBBBBB# та отримання підтвердження про прийняття заявки на заміну SIM -карти, є 120 хвилин для введення *393#.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Який PIN буде діяти після заміни?

Після всього процесу заміни (всі 4 кроки були виконані повністю) буде діяти PIN та PUK з нової SIM-карти.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
При скануванні QR-коду виникає помилка "Неможливо додати стільниковий тариф від цього оператора. На Вашому пристрої можливо використовувати стільникові тарифи лише від іншого оператора".

Ця помилка виникає зі сторони мобільного телефону. Телефон було придбано у іншій країні та його можливо використовувати ЛИШЕ з одним оператором, який був встановлений у виробника.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи можливо скористатись послугою в роумінгу?

Так.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
 

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка

м. Київ

Виберіть вид вашого бізнесу

До 150 співробітників

або

Більше 150 співробітників

 

Меню

Закрити