Комфортна заміна SIM

Всі вже користуються 4.5G, а ви ще ні? Придбали новий смартфон, а формат SIM не підходить? Комфортна заміна SIM – найкраще рішення для вас.

Як скористатись

Крок 1

Придбати новий стартовий пакет lifecell з відміткою 4.5G в будь-якій точці продажів або замовте доставку SIM онлайн.
ВАЖЛИВО!!! Не активувати нову SIM-карту до закінчення процесу заміни (Крок 4).

Крок 2

На смартфоні з поточної активної SIM-карти набрати комбінацію *393*ХХХХХХХХХХХХХХ*ZZZZZZZZ*YYYYYYYY#, де:
• ХХХХХХХХХХХХХХ- серійний номер нового стартового пакету без перших 6 цифр (перші 6 цифр 893800, які не треба вводити при наборі комбінації) та без однієї останньої цифри;
• ZZZZZZZZ- PUK1 поточної SIM-карти;
• YYYYYYYY- PUK1 SIM-карти нового стартового пакету.

Крок 3

Через 60 хвилин на смартфоні з поточної активної SIM-карти набрати комбінацію *393# та підтвердити заміну.

Крок 4

Встановити нову SIM-карту в смартфон після автоматичного відключення поточної SIM- карти.
Увага! Автоматичне відключення поточної SIM- карти полягає у відсутності можливості здійснення вихідних дій, наприклад, дзвінків.


Послуга «Комфортна заміна SIM» платна.

У разі здійснення заміни за допомогою стартового пакета без включених бонусів (напр. Стартовий пакет «Ґаджет» за 50 грн) вартість послуги становить 0,01 коп. включаючи ПДВ і ПФ. Вартість знімається з основного рахунку в момент деактивації поточної SIM-карти.

У разі здійснення заміни за допомогою стартового пакета з включеними бонусами (напр. Стартовий пакет «Лайфхак» за 150 грн) вартість послуги становить 50 бонусів включаючи ПДВ і ПФ. Вартість знімається з бонусів, включених в стартовий пакет. Після здійснення заміни SIM-карти залишок бонусів буде зарахований абоненту на бонусний рахунок.

питання та відповіді  

Чи збережеться мій пакет послуг після «Комфортної заміни SIM»?

При даній заміні у вас збережеться: номер, тарифний план та строк його дії, строк дії номеру, кошти на основному та бонусному рахунках, підключені послуги та акції.

Будь ласка, зверніть увагу. Перед виконанням процедури заміни необхідно контакти, які записані на поточній SIM-карті записати на телефон. Контакти, які не збережені в телефонній книзі, не відновлюються.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи можливо скористатись послугою з будь-якої SIM-карти?

Ваша поточна SIM-карта обов’язково повинна бути активна.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Яка кількість спроб введення комбінації?

Кількість спроб введення комбінації *393*ХХХХХХХХХХХХХХ*ZZZZZZZZ*YYYYYYYY#- 3 рази на день.

Кількість спроб введення комбінації *393#- 1 раз для підтвердження. Після 60 хвилин надається 120 хвилин для підтвердження заміни шляхом набору комбінації *393#.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Скільки часу надається для підтвердження заміни SIM?

Через 60 хвилин після коректного введення комбінації *393*ХХХХХХХХХХХХХХ*ZZZZZZZZ*YYYYYYYY# та отримання підтвердження про прийняття заявки на заміну SIM -карти, є 120 хвилин для введення *393#.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Який PIN буде діяти після заміни?

Після всього процесу заміни (всі 4 кроки були виконані повністю) буде діяти PIN та PUK з нової SIM-карти.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
 

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка   Online чат

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників