Ваканcії lifecell

Начальник департаменту корпоративних комунікацій

Київ та Київська обл Головного виконавчого директора

Обов'язки

Сфера відповідальності посади

  Побудова і управліннярепутаціїкомпанії, їїпублічніогоіміджутасприйняття, утомучислібренду, команди, продуктівтапослуг, атакожбрендуматеринськоїкомпаніївУкраїні.

  Розробкатавпровадженнякомунікаційноїстратегіїдляствореннясильного, помітного, позитивноготастійкогоіміджуКомпаніїокремота/абоуспівпрацізіншимипідрозділами.

Функціональні обов’язки

1. Розробка та впровадження Стратегії корпоративних комунікацій та Планів дій Компанії, що повинні включати / але не обмежуватись, зв'язки із ЗМІ, зв'язки з громадськістю, корпоративну соціальну відповідальность (Corporate Social Responsibility), рекламні PR-рішення.

2. Постійна присутність Компанії у зовнішніх інформаційних потоках у традиційних та нових медіа, заснованих на ділових та соціальних заходах Компанії, використовуючи всі засоби комунікації, такі як: прес-релізи, інформаційні бюлетені, коментарі, стовпці, інтерв'ю, опитування, вірусні новини, фото та відео тощо.

3. Організація спеціальних заходів та заходів для медіа, експертів та членів професійної спільноти, як-от прес-конференції, презентації, прес-тури, корпоративні зустрічі тощо.

4. Організація присутності Компанії, її бренду та людей на зовнішніх громадських та професійних заходах, таких як конференції, форуми, круглі столи, семінари і т. д. та / або у співпраці з іншими підрозділами.

5. Створення міцного іміджу та репутації Компанії через його керівництво, включаючи генерального директора та інших визначених лідерів, висококваліфікованих фахівців, експертів ринку та лідерів громадської думки, використовуючи весь спектр засобів комунікації, а також їх участь у професійних, ділових, культурних і соціальні події.

6. Надання PR-підтримки всім функціям шляхом спільної розробки 360 кампаній у співпраці з іншими підрозділами

7. Моніторинг інформаційного поля: засоби масової інформації, соціальні мережі, професійні форуми.

8. Створення та реалізація антикризових комунікацій у разі виникнення критичних ситуацій.

9. Розвиток та постійне оновлення контактів Компанії, до яких повинні входити представники засобів масової інформації, експерти, лідери громадської думки, бізнесові, громадські та культурні громади, представники громадських організацій та регуляторів.

10. Розвиток та управління репутацією та сприйняттям Компанії через портфоліо проектів та ініціатив КСВ (корпоративної соціальної відповідальності) окремо або у партнерстві з іншими зовнішніми організаціями в контексті потреб Компанії, наявних бюджетів та діяльності конкурентів.

11. Особисте представництво Компанії та її бренду у професійних та соціальних комунікаціях з цільовими групами за узгодженою стратегією (наприклад, участь у зовнішніх професійних заходах, організаціям-партнерам, некомерційним організаціям, потокам комунікацій тощо).

12. Управління зовнішніми підрядниками / агентствами:

  Визначення потреб Компанії у зовнішній експертизі та ресурсах (агентства, фрілансери, виробничі та творчі колективи тощо).

  Процес управління та оцінки керівництва Агентства;

  Представлення компанії в повсякденній роботі з зовнішніми підрядниками / агентствами щодо впровадження програм, креативних рішень, управління процесом та бюджетування.

13. Управління командою, мотивація та лідерство:

  Оперативне управління департаментом;

  Управління та підтримка членів команди у розробці та виконанні елементів програми;

  Розвиток та коачинг команди шляхом розробки інноваційних стратегічних, тактичних та креативних рішень під час впровадження бренду та його комунікацій.

14. Управління бюджетом:

  Дотримання всіх внутрішніх / зовнішніх процедур при здійсненні програм брендів;

  Управління та забезпечення доступу до всієї необхідної документації всіх програм відповідно до вимог процедур компанії;

  Забезпечення своєчасної обробки документації, яка вимагається від Директора з маркетингу;

  Планування та моніторинг статусу бюджету підрозділу.

15. Висококваліфіковані кваліфікації:

  Бути джерелом передових інноваційних ідей для побудови програмних дорожніх карт, заснованих на розумінні та знаннях світових маркетингових та комунікаційних тенденцій;

  Бути джерелом інформації про місцеві та міжнародні практики маркетингу та комунікації через інтернет-дослідження, періодичні видання та новітню літературу з даного питання.


Вимоги

Освіта

Рівень

Вища освіта

Сфера

Менеджмент, економіка, бізнес, маркетинг, комунікації тощо.

Стаж роботи:

Мінімальний 8-річний професійний досвід, накопичений у провідних компаніях Telco, Media, Banking, IT, FMCG, Retail або інших секторах, що мають фокус на клієнтів Mass Market.
Має досвід роботи з PR агентствами, громадськими організаціями, органами влади, культури та спортивними організаціями, лідерами думок, а також професійними асоціаціями

Інші вимоги

Володіння мовами

Російська, українська, англійська – вільно;

Володіння ПК

Навички просунутого користувача ПК та MS Office (Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Project)

Посвідчення водія

Категорія В

 Спеціальні знання/ досвід

·  Високий рівень сприйняття та керування бізнесом;

·  енергійна, цікава та амбіційна людина;

·  Незалежна та гнучка особистість, яка швидко реагує на зміну навколишнього середовища;

·  Надійний досвід спілкування та доведений досвід роботи у створенні та впровадженні успішних стратегій комунікації;

·  Зацікавленість клієнтів; чудово розуміє клієнтів масового ринку;

·  сильний аналітичний фон;

·  Відмінні організаторські навички;

·  Відмінні навички керівництва та менеджменту;

·  Потужні навички спілкування та вміння мотивувати та надихати інших;

·  Можливість визначати пріоритетність дій, завдань та керувати кількома проектами в залежності від стислих термінів;

·  Можливість вести переговори, керувати часом, вирішувати проблеми, спілкуватися та налагоджувати відносини.

·  Позиція вимагає міцних комунікаційних та організаційних навичок, досвіду управління проектами та здатності керувати рядом різних завдань одночасно, а також досвідом управління людьми.


online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників