Доставка та оплата

Способи доставки


lifecell пропонує декілька способів доставки – обирайте той, що зручніший для вас.


  • Адресна доставка від служби «Нова пошта»

Кур’єри нашої партнерської служби «Нова пошта» доставлять ваше замовлення в будь-яку точку України всього за 2-3 дні  безкоштовно.


  • Відділення служби «Нова пошта»

Знаходьте свій населений пункт у списку, обирайте найбільш зручне для вас відділення служби «Нова пошта» і отримуйте замовлення через 1-3 дні.


  • Самовивіз

Забирайте товар із обраного магазину в зручний для вас час.


Терміни доставки


Якщо ви обираєте доставку кур'єром, очікуйте замовлення через 2-3 дні (залежно від місця вашого перебування). Доставка здійснюється через службу «Нова пошта», що дає вам змогу відслідковувати статус замовлення через наш сайт або офіційний сайт служби «Нова пошта».


Якщо ви обираєте доставку на відділення «Нова пошта», товар прибуде за 1-3 дні (залежно від місця вашого перебування). Замовлення, зроблене до обіду, відправляється в той же день, після обіду – зранку наступного дня.


При відправленні товару на відділення ви зможете забрати його через 1-3 дні в обраному пункті видачі. Для отримання замовлення необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу, та назвати номер накладної. Сповіщення про прибуття товару в пункт видачі та номер накладної будуть повідомлені вам за допомогою SMS.


У разі доставки за адресою ви отримаєте товар через 1-3 дні, протягом робочого дня у будні та за спеціальним графіком у вихідні (більше подробиць на офіційному сайті служби доставки «Нова пошта»). За 30-60 хвилин до прибуття вам зателефонує кур’єр та сповістить про свій приїзд.


Якщо ви обираєте самовивіз, товар можна забрати вже через 30 хвилин після оформлення замовлення або в зручний для вас час (в межах графіку роботи магазину).


Будь-яку інформацію з приводу доставки можна уточнити у менеджера інтернет-магазину, який зателефонує вам протягом 30 хвилин після оформлення замовлення.


Способи оплати


Якщо ви обираєте доставку кур’єром, оплачуйте замовлення готівкою безпосередньо при отриманні або онлайн, скориставшись сервісами «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка» від ПриватБанку.


Якщо ви обираєте самовивіз, розраховуйтесь у касі магазину готівкою або банківською картою.


Якщо ви обираєте доставку на відділення «Нова пошта», сплачуйте готівкою або банківською карткою (спосіб сплати банківською карткою уточнюйте через гарячу лінію служби доставки або безпосередньо у відділенні). Також ви можете скористатися сервісами «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка» від ПриватБанку.

та оплатити товар онлайн.


Перед здійсненням оплати обов’язково перевірте стан товару на відсутність пошкоджень та відповідність з видатковою накладною.


Гарантія


Всі товари, представлені в нашому інтернет-магазині, – оригінальні та постачаються з офіційною гарантією від виробника.


Разом із товаром ви отримаєте офіційний гарантійний талон виробника на термін від 12 до 36 місяців (залежно від конкретного товару). Інформацію про термін дії гарантії можна дізнатися у менеджера інтернет-магазину або на сторінці товару на нашому сайті.


Пам’ятайте, що ТОВ «лайфселл» не є виробником чи продавцем товару та не здійснює його сервісне обслуговування (в т. ч. впродовж гарантійного строку). Безпосередніми продавцями товару є наші партнери, укладення договору про купівлю-продаж з якими здійснюється в пункті продажу зі статусом «Магазин лайфселл» (магазин lifecell).


Обмін та повернення


Ми турбуємось про кожного клієнта і хочемо бути впевненими, що ви отримаєте лише найкращі товари в належному стані.

Якщо отриманий товар виявиться неналежної якості або не відповідає опису на сайті

ви можете обміняти його на інший або отримати сплачені кошти назад. Для цього потрібно звернутися до авторизованого сервісного центру для отримання підтвердження, що умови використання товару не були порушені.

Якщо ви вирішили повернути або обміняти товар належної якості

згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» це можна зробити впродовж 14 днів з моменту купівлі. Зверніться до магазину lifecell, де ви придбали товар.

Перед поверненням
  • - переконайтеся, що товар не був у користуванні, не має подряпин чи пошкоджень, а програмне забезпечення не піддавалось змінам;
  • - перевірте, чи товар повністю укомплектований і упаковка не пошкоджена, ярлики і заводське маркування товару збережені;
  • - підготуйте розрахунковий документ (чек або накладна), отриманий разом з товаром при купівлі.

Якщо на момент обміну аналогічного товару в магазині немає


  • - ви отримаєте його відразу ж після надходження у продаж.
  • - ви зможете обрати будь-який інший товар. Якщо його вартість вища, сплачуйте різницю і одразу ж отримуйте новий пристрій. Якщо вартість обраного товару нижча від попередньої, різницю повернуть вам.
  • - просто отримайте сплачені кошти назад.

Якщо хочете обміняти товар, доставлений кур’єром

телефонуйте за номером 0800-20-22-20 цілодобово та без вихідних. Дзвінки в межах України – безкоштовні.
Гарантія перестає діяти

після закінчення встановленого терміну або при недотриманні умов використання товару. У цьому випадку ви можете звернутися у сервісний центр виробника та скористатися платним обслуговуванням.


Адреси авторизованих сервісних центрів можна дізнатися за номером 0800-20-22-20 – цілодобово та без вихідних, безкоштовно зі стаціонарних телефонів та номерів мобільних операторів в межах України.




ВІДСТЕЖИТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ:


ВІДСТЕЖЕННЯ
ПОСИЛОК
Детальніше на сайті
Інша посилка
ВІДСТЕЖЕННЯ
ПОСИЛОК
Детальніше на сайті
Інша посилка

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка   Online чат

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників