Зміни в обслуговуванні абонентів

ТОВ «лайфселл», що надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку під торговою маркою «lifecell», у зв’язку із закриттям деяких тарифних планів повідомляє про наступні зміни в обслуговуванні абонентів, а саме:


1. Починаючи з 8.12.2017 року тарифний «Смартфон 2G» припиняє свою дію. Обслуговування абонентів продовжиться на умовах тарифного плану «Оптимальний Смартфон» пакет послуг «S». Абоненти отримають, згідно умов вищенаведеного тарифного плану, наступне: безліміт на lifecell, 80 хвилин на інших операторів по Україні, 80 SMS, 3 ГБ Інтернету, тощо. Детальніше про умови тарифного плану «Оптимальний Смартфон» пакет послуг «S» за посиланням.

2. Після переведення на умови нового тарифного плану - “Оптимальний Смартфон” пакет послуг «S», абоненти отримають додатково 5 ГБ 3G + Інтернет трафіку. Строк використання наданого об’єму Інтернету - 14 днів з моменту нарахування.

3. Оплачені та нараховані за попереднім тарифом пакети послуг, зберігаються відповідно до їх строку дії.

4. Абонент має право перейти на будь-який інший доступний для підключення тарифний план безкоштовно до 10 січня 2018 року включно.

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка   Online чат

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників