Ви знаходитесь в Київській області?
Так звичайно.
Ні, змінити регіон.
Просто і доступно, не потрібно підключати та налаштовувати!
Користуйтесь дзвінками, Інтернетом та SMS повідомленнями, коли це необхідно — вигідні тарифи на роумінг починають діяти автоматично.
Перевірка залишку пакетів послуг *108#
Для користування роумінгом на рахунку має бути сума, достатня для оплати відповідного пакета послуг.
Пакети послуг надаються окремо для дзвінків, SMS-повідомлень та мобільного інтернету. Плата за кожний пакет послуг знімається автоматично в день користування – в першу секунду першого за день дзвінка, відправлення першого SMS або з моменту використання першого байта під час сесії передачі-приймання даних. Нарахований пакет діє до кінця доби за київським часом (до 23:59:59). Після вичерпання послуг, обумовлених в пакеті, автоматично підключається наступний пакет послуг.
Якщо ви подорожуєте більше ніж в одну країну, ви можете користуватися цим самим пакетом послуг у всіх країнах відповідної групи.
Наприклад, якщо ви подорожуєте в Німеччину, то можете користуватися цим же пакетом послуг у всіх країнах групи 1, перебуваючи на їх території.
Групи країн | Інтернет | Дзвінки* | Вихідні SMS |
Група 1: Австрія, Американські Віргінські Острови, Болгарія, Ватикан, Великобританія, Вірменія, Греція, Грузія, Данія, Естонія, Ізраїль, Ірландія, Іспанія, Італія, Казахстан, Киргизія, Кіпр, Латвія, Литва, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Росія, Румунія, Сан-Марино, Словаччина, Словенія, США, Таджикистан, Туреччина, Угорщина, Узбекистан, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чехія, Чорногорія, Швеція, Шрі Ланка | 150 МБ / 55 грн (якщо баланс нижче 55 грн: 50 МБ / 25 грн**) |
10 хв / 30 грн (якщо баланс нижче 30 грн: 1 хв / 10 грн**) |
15 SMS / 20 грн (якщо баланс нижче 20 грн: 1 SMS / 5 грн**) |
Група 2: Австралія, Азербайджан, Албанія, Аргентина, Бангладеш, Бельгія, Білорусь, Бразилія, В'єтнам, Гернсі, Гонконг, Джерсі, Єгипет, Індія, Індонезія, Ірак, Ісландія, Йорданія, Камбоджа, Канада, Катар, Китай, Кувейт, Ліхтенштейн, Люксембург, Макао, Македонія, Малайзія, Мексика, Молдова, Нова Зеландія, Об'єднані Арабські Емірати, Пакистан, Південна Африка, Південна Корея, Пуерто Ріко, Саудівська Аравія, Сербія, Сінгапур, Судан, Таїланд, Уганда, Уругвай, Філіппіни, Чилі, Швейцарія, Японія | 150 МБ / 55 грн (якщо баланс нижче 55 грн: 50 МБ / 25 грн**) |
10 хв / 50 грн (якщо баланс нижче 50 грн: 1 хв / 15 грн**) |
15 SMS / 20 грн (якщо баланс нижче 20 грн: 1 SMS / 5 грн**) |
Група 3: Ангілья, Антигуа і Барбуда, Багамські Острови, Барбадос, Британські Віргінські Острови, Гренада, Домініка, Домініканська республіка, Кайманові Острови, Коста-Ріка, Мальта, Монако, Монголія, Монтсеррат, Оман, Палестина, Панама, Парагвай, Перу, Сент-Вінсент і Гренадіни, Сент-Кітс і Невіс, Сент-Люсія, Теркс і Кайкос, Ямайка | 1 МБ / 5 грн | 10 хв / 50 грн (якщо баланс нижче 50 грн: 1 хв / 15 грн**) |
1 SMS / 5 грн |
Група 4: Алжир, Боснія і Герцеговина, Гайана, Гана, Кот-д'Івуар, Маврикій, Марокко, Нігерія, Туркменістан | 1 МБ / 5 грн | 1 хв / 45 грн | 1 SMS / 20 грн |
Група 5: всі інші країни світу | 1 МБ / 200 грн | 1 хв / 100 грн | 1 SMS / 25 грн |
SMS, які надаються в рамках пакету послуг, використовуються при відправленні SMS на всі мобільні мережі світу.
*Хвилини, які надаються в рамках пакету послуг, використовуються при дзвінках в Україну, всередині країни перебування, а також при вхідних дзвінках з будь-яких операторів світу. Вартість вихідних дзвінків до інших країн (крім України та країни перебування) - 100,00 грн/хв.
**Тарифи, якщо на рахунку недостатньо коштів для застосування базових тарифів. Після поповнення рахунку в першу чергу діє оплата за пакет за базовими тарифами.
Абонентська плата, плата за з’єднання, інші додаткові платежі – відсутні. Тарифи вказані з урахуванням всіх податків і зборів станом на 16.12.2020. Доступні всім абонентам lifecell автоматично у вказаних вище країнах, без потреби замовляти будь-які послуги.
Для зв’язку з контакт-центром із роумінгу використовується номер в міжнародному форматі: +380-63-5433-111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний).
У деяких країнах (про це зазначено в примітці до тарифів для відповідної країни) для здійснення вихідних дзвінків необхідно набирати комбінацію *131*{код країни} {код міста або мобільної мережі} {номер телефону}# Виклик. В цьому випадку для зв'язку з контакт-центром необхідно набирати комбінацію *131*380635433111# Виклик (дзвінок з роумінгу платний).
Також використовуються наступні корисні номери:
Номер | Послуга |
*111#![]() |
Перевірка балансу рахунку |
4012![]() |
Голосове меню для поповнення рахунку банківською карткою без комісії |
*161#![]() |
Номер вашого телефону і тарифний план |
*121#![]() |
Перевірка балансу послуг, що надаються за умовами тарифного плана або додатково замовлених (залишок пакетних хвилин, SMS, МБ Інтернет та ін.), а також терміну дії номера |
*112#![]() |
Меню управління замовленими послугами, за яким можна дізнатися перелік активних послуг, термін їх дії, а також відключити послуги |
*123#![]() |
Меню зручного замовлення додаткових послуг |
*133#![]() |
Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell |
За замовчуванням в мобільних пристроях використовується автоматичний вибір мережі. У цьому режимі у роумінгу телефон може здійснювати реєстрацію в довільній мобільній мережі, сигнал якої буде найсильнішим в цей момент. Також в цьому режимі телефон може довільно змінювати реєстрацію та переходити з однієї мобільної мережі в іншу без будь-яких дій з боку абонента.
Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу і якщо в якийсь час обрана мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («No service»), а здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.
ТОВ «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.
Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:
Тип заборони |
Управління забороною |
Комбінація |
Вихідні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#33*# |
Відключення увімкненої заборони |
#33*<пароль># |
|
Вхідні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#35*# |
Відключення увімкненої заборони |
#35*<пароль># |
|
Вихідні міжнародні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#331*# |
Відключення увімкненої заборони |
#331*<пароль># |
|
Вхідні міжнародні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#351*# |
Відключення увімкненої заборони |
#351*<пароль># |
|
Відміна всіх видів заборони на дзвінки та SMS |
Відключення увімкненої заборони |
#330*<пароль># |
Де <пароль> – це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.
Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002#
Для перевірки рахунку у роумінгу наберіть код *111# (безкоштовно).
Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:
Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.
Перебуваючи за кордоном, крім Китаю та деяких інших країн1, для здійснення вихідного дзвінка з роумінгу використовується прямий набір - номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:
+ {код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}
Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:
+380635433111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний), де
«+» - міжнародний префікс (правила набору символу «+» Ви можете дізнатись в інструкції до Вашого телефонного апарату),
380 - код України,
63 - код мережі lifecell (63, 73 або 93),
5433111 - номер телефону.
1У деяких країнах (про це зазначено в примітці до тарифів для відповідної країни) для здійснення вихідних дзвінків необхідно набирати комбінацію *131*НомерАбонента#Виклик.
При цьому «НомерАбонента» слід набирати в міжнародному форматі, але без плюса перед кодом країни:
*131*{код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}# Виклик
Наприклад, щоб зателефонувати до кол-центру lifecell, слід набирати:
*131*380635433111#Виклик (дзвінок з роумінгу платний).
Ні. З 08.07.2020 року призупинено надання послуги MMS у роумінгу. Для відправки мультимедійних повідомлень рекомендуємо використовувати месенджер BiP.
Перед поїздкою за кордон, перевірте, будь ласка, чи вказана в налаштуваннях точка доступу (APN): internet.
Для цього перейдіть:
- iPhone та iPad:
- Android:
Дзвінки | Інтернет | SMS | |
Vodafone Maritime, Telenor Maritime (MCP) - на морському транспорті | 100 грн/хв | 200 грн/МБ | 25 грн/SMS |
AeroMobile - на авіатранспорті | 100 грн/хв | 200 грн/МБ | 25 грн/SMS |
Thuraya - супутниковий оператор | 100 грн/хв | - | 25 грн/SMS |
Тарифи вказані з урахуванням всіх податків і зборів.
Будьте уважні! Якщо Ви не плануєте користуватися Інтернетом, то рекомендуємо відключити передачу даних на своєму телефоні, так як в телефоні або смартфоні можуть бути активовані автоматичні оновлення встановлених додатків або синхронізація з електронною поштою та ін. Такі оновлення будуть тарифікуватися як використання мобільного інтернету в роумінгу.
Ще смартфони і аксесуари
м. Київ
Оберіть область
Оберіть регіон