Базові тарифи в роумінгу

Пакети послуг, які своєю простотою завжди виручають у роумінгу!


Ніякого підключення

Пакети за базовими тарифами підключаються автоматично, як тільки ви починаєте користуватися послугами.


Доступні послуги

Для більшості країн це 55 грн за 150 МБ інтернету, 30 грн за 10 хв розмов, 20 грн за 15 SMS (країни групи 1,2).


Достатньо інтернету

150 МБ достатньо для читання дописів в соцмережах, переписки в месенджерах, користування мапами та банкінгом.


Перевірка залишку послуг у роумінгу: *108#1.png

Як користуватися?

Пакети послуг за базовими тарифами нараховуються автоматично відповідно до ваших дій:

  • в першу секунду першого за день дзвінка - пакет хвилин
  • з моменту першого за день використання мобільного інтернет-трафіка – пакет інтернету
  • з моменту відправлення першого за день SMS-повідомлення – пакет SMS.

Просто переконайтеся, що на рахунку є достатня сума для нарахування відповідного пакету послуг. Плата за кожний пакет послуг знімається автоматично в день користування.

Період дії пакетів послуг

Нарахований пакет діє до кінця доби за київським часом (до 23:59:59). Після закінчення хвилин, мегабайтів чи/та SMS у разі продовження користування цими послугами - автоматично нараховується наступний відповідний пакет послуг.

На скільки поповнити рахунок?

Щоб бути на зв’язку за кордоном, радимо перед поїздкою ознайомитися з базовими тарифами у країні, куди ви прямуєте, та поповнити рахунок на суму, достатньої для оплати пакета хвилин та мегабайтів. Рекомендована мінімальна сума - 100 грн.

Хвилини

Хвилини, які надаються у рамках пакету послуг, використовуються для дзвінків в Україну, всередині країни перебування, а також для вхідних дзвінків з будь-яких операторів світу (включно з Україною).

Інтернет

Зазвичай 150 МБ, які надаються у пакеті послуг для країн груп 1 та 2, достатньо для читання дописів у соцмережах, переписки в месенджерах (якщо не завантажувати файли, фото, відео), користування застосунками (банкінг, навігація тощо).

SMS

SMS, які надаються в рамках пакету послуг, використовуються при відправленні SMS на всі мобільні мережі світу. Вхідні SMS не оплачуються додатково в усіх країнах.

Скільки пакетів послуг можна замовити в день?

Кількість пакетів в день необмежена.

Чи можна використати бонуси для отримання послуг у роумінгу?

Ні. Оплата роумінг-послуг здійснюється тільки з основного рахунку.

Чи можна користуватися одним пакетом у декількох країнах?

Так, якщо ці країни відносяться до однієї групи. Наприклад, якщо ви прямуєте у Німеччину (група 1), то можете користуватися одним пакетом послуг до кінця доби у всіх країнах групи 1, перебуваючи на їх території.

Групи країн

Групи країн Інтернет Дзвінки* Вихідні SMS
Група 1: Австрія, Американські Віргінські Острови, Болгарія, Ватикан, Великобританія, Вірменія, Греція, Грузія, Данія, Естонія, Ізраїль, Ірландія, Іспанія, Італія, Казахстан, Киргизія, Кіпр, Латвія, Литва, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Острів Мен, Польща, Португалія, Росія, Румунія, Сан-Марино, Словаччина, Словенія, США, Таджикистан, Туреччина, Угорщина, Узбекистан, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чехія, Чорногорія, Швеція, Шрі Ланка 150 МБ / 55 грн
(якщо баланс нижче 55 грн: 50 МБ / 25 грн**)
10 хв / 30 грн
(якщо баланс нижче 30 грн: 1 хв / 10 грн**)
15 SMS / 20 грн
(якщо баланс нижче 20 грн: 1 SMS / 5 грн**)
Група 2: Азербайджан, Албанія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Гернсі, Джерсі, Єгипет, Ісландія, Йорданія, Камбоджа, Канада, Ліхтенштейн, Люксембург, Макао, Македонія, Молдова, Нова Зеландія, Пуерто Ріко, Сербія, Судан, Уганда, Швейцарія, Японія 150 МБ / 55 грн
(якщо баланс нижче 55 грн: 50 МБ / 25 грн**)
10 хв / 50 грн
(якщо баланс нижче 50 грн: 1 хв / 15 грн**)
15 SMS / 20 грн
(якщо баланс нижче 20 грн: 1 SMS / 5 грн**)
Група 2.1: Австралія, Аргентина, Бангладеш, Бразилія, В'єтнам, Гана, Гонконг, Індія, Індонезія, Ірак, Катар, Китай, Кувейт, Малайзія, Мексика, Об'єднані Арабські Емірати, Пакистан, Перу, Південна Африка, Південна Корея, Саудівська Аравія, Сінгапур, Таїланд, Уругвай, Філіппіни, Чилі 100 МБ / 50 грн
(якщо баланс нижче 50 грн: 50 МБ / 25 грн**)
10 хв / 50 грн
(якщо баланс нижче 50 грн: 1 хв / 15 грн**)
15 SMS / 20 грн
(якщо баланс нижче 20 грн: 1 SMS / 5 грн**)
Група 3: Ангілья, Антигуа і Барбуда, Багамські Острови, Барбадос, Британські Віргінські Острови, Гренада, Домініка, Домініканська республіка, Кайманові Острови, Коста-Ріка, Мальта, Монако, Монголія, Монтсеррат, Оман, Панама, Парагвай, Сент-Вінсент і Гренадіни, Сент-Кітс і Невіс, Сент-Люсія, Теркс і Кайкос, Ямайка 1 МБ / 5 грн 10 хв / 50 грн
(якщо баланс нижче 50 грн: 1 хв / 15 грн**)
1 SMS / 5 грн
Група 4: Алжир, Гайана, Демократична Республіка Конго, Кот-д'Івуар, Маврикій, Марокко, Мозамбік, Нігерія, Танзанія, Туркменістан 1 МБ / 5 грн 1 хв / 45 грн 1 SMS / 20 грн
Група 5: всі інші країни світу 1 МБ / 200 грн 1 хв / 100 грн 1 SMS / 25 грн

*Хвилини, які надаються у рамках пакету послуг, використовуються при дзвінках в Україну, всередині країни перебування, а також при вхідних дзвінках з будь-яких операторів світу. Вартість вихідних дзвінків до інших країн (крім України та країни перебування) - 100,00 грн/хв.

**Тарифи, якщо на рахунку недостатньо коштів для застосування базових тарифів. Після поповнення рахунку в першу чергу діє оплата пакету послуг за базовими тарифами.

Абонентська плата, плата за з’єднання, інші додаткові платежі – відсутні. Тарифи вказані з урахуванням всіх податків і зборів станом на 16.12.2020.


Прості відповіді на складні запитання про роумінг

  • як уникнути проблем зі зв’язком за кордоном;
  • як не витрачати зайві гроші у роумінгу;
  • на скільки поповнити рахунок;
  • чи потрібно налаштовувати телефон до поїздки.

Відповіді на ці та інші питання ви знайдете тут roaming.lifecell.ua

питання та відповіді  

Як зв’язатись з контакт-центром та які є корисні номери у роумінгу?

Для зв’язку з контакт-центром із роумінгу використовується номер в міжнародному форматі: +380-63-5433-111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний).

У деяких країнах (про це зазначено в примітці до тарифів для відповідної країни) для здійснення вихідних дзвінків необхідно набирати комбінацію *131*{код країни} {код міста або мобільної мережі} {номер телефону}# Виклик. В цьому випадку для зв'язку з контакт-центром необхідно набирати комбінацію *131*380635433111# Виклик (дзвінок з роумінгу платний).

Також використовуються наступні корисні номери:

Номер Послуга
*111#1.png Перевірка балансу рахунку
40121.png Голосове меню для поповнення рахунку банківською карткою без комісії
*161#1.png Номер вашого телефону і тарифний план
*121#1.png Перевірка балансу послуг, що надаються за умовами тарифного плана або додатково замовлених (залишок пакетних хвилин, SMS, МБ Інтернет та ін.), а також терміну дії номера
*112#1.png Меню управління замовленими послугами, за яким можна дізнатися перелік активних послуг, термін їх дії, а також відключити послуги
*123#1.png Меню зручного замовлення додаткових послуг
*133#1.png Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell
Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Що означає вибір мережі у роумінгу?

За замовчуванням в мобільних пристроях використовується автоматичний вибір мережі. У цьому режимі у роумінгу телефон може здійснювати реєстрацію в довільній мобільній мережі, сигнал якої буде найсильнішим в цей момент. Також в цьому режимі телефон може довільно змінювати реєстрацію та переходити з однієї мобільної мережі в іншу без будь-яких дій з боку абонента.


Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу і якщо в якийсь час обрана мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («No service»), а здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.


ТОВ «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Як перевірити наявність та відключити заборони в телефоні?

Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:

Тип заборони

Управління забороною

Комбінація

Вихідні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#33*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#33*<пароль>#1.png

Вхідні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#35*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#35*<пароль>#1.png

Вихідні міжнародні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#331*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#331*<пароль>#1.png

Вхідні міжнародні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#351*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#351*<пароль>#1.png

Відміна всіх видів заборони на дзвінки та SMS

Відключення увімкненої заборони

#330*<пароль>#1.png

Де <пароль> – це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Як тарифікується переадресація у роумінгу?

Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.


Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.


Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002#1.png

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки залишку мегабайт, хвилин та замовлення додаткових послуг у роумінгу наберіть *108# (безкоштовно).


Для перевірки рахунку у роумінгу наберіть код *111# 1.png (безкоштовно).


Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell.ua у розділі «Поповнення рахунку» (без комісії!)
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Як набирати номер при дзвінках із роумінгу?

Перебуваючи за кордоном, крім Китаю та деяких інших країн1, для здійснення вихідного дзвінка з роумінгу використовується прямий набір - номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:

+ {код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}

Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:

+380635433111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний), де

«+» - міжнародний префікс (правила набору символу «+» Ви можете дізнатись в інструкції до Вашого телефонного апарату),

380 - код України,

63 - код мережі lifecell (63, 73 або 93),

5433111 - номер телефону.


1У деяких країнах (про це зазначено в примітці до тарифів для відповідної країни) для здійснення вихідних дзвінків необхідно набирати комбінацію *131*НомерАбонента#Виклик.

При цьому «НомерАбонента» слід набирати в міжнародному форматі, але без плюса перед кодом країни:

*131*{код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}# Виклик

Наприклад, щоб зателефонувати до кол-центру lifecell, слід набирати:

*131*380635433111#Виклик (дзвінок з роумінгу платний).

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Чи можна надсилати MMS у роумінгу?

Ні. З 08.07.2020 року призупинено надання послуги MMS у роумінгу. Для відправки мультимедійних повідомлень рекомендуємо використовувати месенджер BiP.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
Налаштування мобільного Інтернету в роумінгу

Перед поїздкою за кордон, перевірте, будь ласка, чи вказана в налаштуваннях точка доступу (APN): internet.

Для цього перейдіть:

- iPhone та iPad:

  • Параметри > Стільникові дані > Опції стільникових даних > Стільникова мережа > точка доступу (APN): internet

- Android:

  • Налаштування > Мобільні мережі (Інші мережі, Ще) > Назва точки доступу (APN): internet
  • Налаштування > Підключення (Бездротові мережі, Ще, Більше > Мобільні мережі (Інші мережі, Ще) > Назва точки доступу (APN): internet
 
Якою буде тарифікація в роумінгу на авіа- та морському транспорті, а також в мережі супутникових операторів?
Дзвінки Інтернет SMS
Vodafone Maritime, Telenor Maritime (MCP) - на морському транспорті 100 грн/хв 200 грн/МБ 25 грн/SMS
AeroMobile - на авіатранспорті 100 грн/хв 200 грн/МБ 25 грн/SMS
Thuraya - супутниковий оператор 100 грн/хв - 25 грн/SMS

Тарифи вказані з урахуванням всіх податків і зборів.

Будьте уважні! Якщо Ви не плануєте користуватися Інтернетом, то рекомендуємо відключити передачу даних на своєму телефоні, так як в телефоні або смартфоні можуть бути активовані автоматичні оновлення встановлених додатків або синхронізація з електронною поштою та ін. Такі оновлення будуть тарифікуватися як використання мобільного інтернету в роумінгу.

Чи відповіли ми на ваше питання?
Ви відповіли .  
 
 

спеціальні пропозиції

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка

м. Київ

Виберіть вид вашого бізнесу

До 150 співробітників

або

Більше 150 співробітників

 

Меню

Закрити