Послуга "Переказ балансу"

Нуль на рахунку — більше не проблема, якщо є справжні друзі! Адже ваш рахунок може бути поповнено з рахунків друзів та близьких за допомогою послуги "Переказ балансу". Надішліть безкоштовний запит про допомогу другові і він перекаже кошти зі свого основного рахунку на ваш бонусний рахунок. За допомогою послуги ви також маєте можливість поповнити бонусний рахунок друзям та близьким.

Завдяки послузі "Переказ балансу" ви завжди будете залишатися на зв’язку, навіть якщо у тебе немає грошей на рахунку і поблизу ніде придбати картку поповнення.

3 грн

  Вартість одного вдалого переказу становить 3,00 грн*
Тарифи наведено у гривнях з урахуванням ПДВ та Пенсійного збору.

Як скористатись

Для того, щоб переказати баланс, наберіть на своєму мобільному телефоні запит *111*380ХХХХХХХХХ*ХХХ#, де ХХХ — сума переказу, 380ХХХХХХХХХ —номер, на який ви бажаєте переказати баланс, та натисніть кнопку виклику.
Після цього ви отримаєте повідомлення з проханням підтвердити переказ балансу. Якщо ви підтвердите переказ, відповівши «Так», його буде виконано. Щоб скасувати переказ балансу, дайте відповідь «Ні».

Для того, щоб запитати про переказ балансу, надішліть безкоштовне SMS з текстом SOS[пробіл]380X3XXXXXXX,де 380X3XXXXXXX — номер телефону друга, якого ви просите про переказ коштів, на номер 123.
На вказаний номер від вашого імені буде відправлено SMS з проханням про переказ балансу.

*SMS-запит з проханням про переказ балансу не потребує оплати.

Дізнатися більше  

За допомогою послуги абонент (відправник) витрачає кошти з основного рахунку, купуючи на них право на певну кількість послуг ТОВ «лайфселл» на користь іншого абонента ТОВ «лайфселл» (отримувача). При цьому, на бонусний рахунок отримувача зараховуються бонуси у кількості, що дорівнює сумі витрачених відправником коштів.

Кошти, що були перераховані на бонусний рахунок одержувача за допомогою послуги «Переказ балансу», можуть бути використані згідно умов використання бонусного рахунку. Незалежно від умов обслуговування абонентів, строк використання бонусів, отриманих за допомогою послуги «Переказ балансу», становить 30 днів від моменту їх нарахування. Невикористані бонуси будуть анульовані по закінченні встановленого терміну.

Зверніть увагу! Максимальна сума переказу за одну добу становить 500 гривень, а переказ балансу здійснюється з основного рахунку відправника на бонусний рахунок одержувача. Запитати переказ балансу ви можете не більше 3 разів на день.


Вартість послуги

Вартість одного вдалого переказу становить 3,00 грн. (з урахуванням ПДВ і збору до ПФ).

SMS-запит з проханням про переказ балансу не потребує оплати.

питання та відповіді  

Як запитати переказ балансу?

Для того, щоб запитати переказ балансу, надішліть SMS з текстом SOS[пробіл]380X3XXXXXXX, де 380X3XXXXXXX — номер телефону друга, якого ви просите про переказ коштів, на номер 123.

Ваш SMS-запит не потребує оплати. На вказаний номер від вашого імені буде відправлено SMS з проханням про переказ балансу. Будь ласка, зверніть увагу, що ви можете направити не більше трьох запитів на день.

 
Як здійснити переказ балансу?

Для того, щоб поділитися балансом, виконайте одну з таких дій:

  • наберіть на своєму мобільному телефоні запит *111*380ХХХХХХХХХ*ХХХ#, де ХХХ — сума переказу, 380ХХХХХХХХХ — номер, на який ви бажаєте переказати баланс, та натисніть кнопку виклику.
  • надішліть SMS з текстом PEREKAZ[пробіл]38063XXXXXXX[пробіл]сума переказу на номер 123.
  • зателефонуйте *123# та вибери категорію Perekaz balansu. Вкажіть номер, на який ви хочете переказати кошти, і суму переказу. 
  • Після цього ви отримаєте повідомлення з проханням підтвердити переказ балансу. Якщо ви підтвердите переказ, відповівши «Так», його буде виконано. Щоб скасувати переказ балансу, дайте відповідь «Ні».

 
Хто може користуватися послугою?

Послуга «Переказ балансу» доступна для всіх індивідуальних абонентів lifecell відразу після підключення.

*В деяких випадках може діяти обмеження на користування послугою протягом 21 дня після підключення, якщо підключення виконувалось в магазинах, що не входять до переліку Центрів Обслуговування Абонентів та ексклюзивних пунктів продажу. В таких випадках при спробі використання послуги абонент отримає повідомлення з датою з якої послуга буде доступна.

 
Умови використання бонусного рахунку

Детальні умови використання бонусного рахунку дивіться тут.

 
 

Спеціальні пропозиції

online послуги

 
0 800 20 5433
Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
5433
з мобільного lifecell
 
  Підтримка   Online чат

Виберіть вид вашого бізнесу

До 75 співробітників

або

Більше 75 співробітників