Ви знаходитесь в Київській області?
Так звичайно.
Ні, змінити регіон.
З послугою «Додаткові гроші» вам завжди будуть доступні:
Живіть без обмежень та залишайтеся на зв’язку за будь-яких обставин!
Якщо немає можливості поповнити рахунок просто зараз, підключіть послугу «Додаткові гроші» і миттєво отримайте від 10 до 250 грн на будь-які послуги lifecell! Використану суму повернете при поповненні рахунку.
Підключення послуги — БЕЗКОШТОВНО.
Користування послугою протягом двох днів — БЕЗКОШТОВНО.
Якщо протягом двох календарних днів не буде поповнення основного рахунку, плата за користування послугою утримується відразу ж після наступного поповнення разом із сумою використаних коштів.
Плата за користування послугою та доступна сума додаткових коштів визначається згідно з таблицею:
Додаткові гроші, грн |
Загальний період користування послугами ТОВ «лайфселл», дні |
Сума поповнення рахунку за останні 2 місяці, грн |
Плата за користування послугою «Додаткові гроші», грн |
10 |
> 90 |
≥ 50 |
3,00 |
20 |
> 300 |
≥ 80 |
4,00 |
40 |
> 365 |
≥ 150 |
8,00 |
60 |
> 720 |
≥ 120 |
12,00 |
100 |
> 720 |
≥ 150 |
25,00 |
150 |
> 720 |
≥ 250 |
30,00 |
250 |
> 720 |
≥ 400 |
50,00 |
Дізнатись доступну суму додаткових коштів | *111# |
Перевірка використаної суми та суми до сплати після поповнення | *111*111# |
Послугою можуть скористатися індивідуальні та корпоративні абоненти, які обслуговуються на умовах передплати три або більше місяців та поповнили рахунок на 50 грн чи більше за останні 60 днів. Крім абонентів, які перебувають на територіях населенних пунктів, визначених в Розпорядженні Кабінету Міністрів України № 1085-р від 07.11.2014.
Якщо протягом 2-х календарних днів ви не зможете поповнити основний рахунок, плата за користування послугою буде утримана при наступному поповненні разом із сумою використаних коштів.
Термін дії додаткових коштів – 7 днів (з дня початку використання). Якщо протягом цього періоду рахунок не буде поповнено, можливість отримання послуг за рахунок додаткових коштів припиняється.
Після замовлення, послуга «Додаткові гроші» діє на постійній основі, тобто кожного разу, коли на рахунку не достатньо коштів для отримання послуг, абоненти автоматично отримують додаткові кошти, на умовах послуги «Додаткові гроші».
При переході абонента до іншого оператора мобільного зв’язку послуга «Додаткові гроші» деактивується автоматично у момент отримання запиту від іншого оператора мобільного зв’язку на перенесення номера абонента в іншу мережу. Якщо абонент не переніс свій номер в іншу мережу до кінця зазначеного терміну, послугу можна буде підключити повторно за відповідною заявою від абонента.
Оберіть найзручніший для себе спосіб замовлення послуги із 5 запропонованих:
1. Наберіть зі свого мобільного *117*1# та підтвердьте свій запит.
2. Наберіть зі свого мобільного *123#, оберіть Upravlinnia rahunkom, далі Dodatkovi groshi та підтвердьте свій запит.
3. Просто натисніть 1, якщо при здійсненні вихідного дзвінка почуєте, що на рахунку недостатньо коштів, і вам буде запропоновано скористатися послугою «Додаткові гроші».
4. Замовте послугу через систему самообслуговування "Мій lifecell"
5. Зателефонуйте до контакт-центру:
0 800 20 5433 безкоштовно з міського телефону
5433 безкоштовно з мобільного
Послугою можуть скористатися індивідуальні та корпоративні абоненти, які обслуговуються на умовах передплати три або більше місяців та поповнили рахунок на 50 грн чи більше за останні 60 днів. Крім абонентів, які перебувають на території, визначеній в Розпорядженні Кабінету Міністрів України № 1085-р від 07.11.2014.
Наберіть *123#, оберіть Upravlinnia rahunkom, Dodatkovigroshi та підтвердьте свій запит.
Наберіть *117*1# та підтвердьте свій запит.
Ще смартфони і аксесуари
м. Київ
Оберіть область
Оберіть регіон