Шановні клієнти!
Наступним повідомляємо, що з 04 червня 2018 року, з метою підвищення якості обслуговування своїх клієнтів, ТОВ «лайфселл» змінює точку підключення для IP-телефонії.
Тож, інформуємо Вас про необхідність переналаштуватись на нашу нову платформу, в зв’язку з тим, що попередня платформа буде виведена з експлуатації 04 червня 2018 року
З метою покращення рівня надання послуги IP-телефонії, Товариством з обмеженою відповідальністю «лайфселл» здійснено запуск нової платформи IP-телефонії, яка надає більше переваг для клієнтів, серед яких, зокрема:
- Підключення з декількох зовнішніх IP-адрес.
- Підключення з резервуванням IP-адрес (при недоступності першої адреси, виклики направляються на резервну).
- Переадресація викликів:
- Короткий номер (тільки при внутрішньо-мережевих дзвінках):
- Можливість замовити послугу прихованого номеру.
Для того, щоб здійснити переналаштування на нову платформу, необхідно виконати наступні дії:
Надішліть, будь-ласка, свої номери та IP-адресу, з якої будете підключатись, на електронну адресу: voip_help@lifecell.com.ua, та ми відправимо Вам у відповідь детальну інструкцію для здійснення налаштування на нову платформу.
Кроки міграції:
1. Створюється новий профіль на новій платформі;
2. Перевіряєте доступність VoIP платформи з Вашої IP-адреси;
3. Робите необхідні Вам налаштування та перевіряєте коректність послуги шляхом здійснення вихідних дзвінків;
4. По мірі Вашої готовності, повідомляєте про це на електронну адресу: voip_help@lifecell.com.ua, – після чого ми видаляємо старий профіль.
Також, Ви маєте змогу звертатись з усіх інших питань стосовно переключення та переналаштування на нову платформу IP-телефонії за контактною електронною адресою - voip_help@lifecell.com.ua.
Дякуємо Вам за розуміння та сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!