Шановні клієнти!
Наразі повідомляємо Вам про те, що з 01 травня на старому обладнанні IP телефонії почнуть проводитись профілактичні роботи.
Вихідний зв’язок буде працювати, але з вхідним зв’язком будуть спостерігатись складнощі. Закінчення робіт планується 14 травня.
Також нагадуємо Вам про необхідність переналаштуватись на нашу нову платформу, в зв’язку з тим, що в подальшому попередня платформа буде виводитись з експлуатації.
З метою покращення надання послуги IP телефонії компанія лайфселл запустила нову платформу IP-телефонії, яка надає більше переваг для клієнтів:
Переваги нової платформи:
✔ Підключення з декількох зовнішніх IP адрес.
✔ Підключення з резервуванням IP адрес (при недоступності першої адреси, виклики направляються на резервну).
✔ Переадресація викликів:
- При недоступності обладнання
- При зайнятості усіх внутрішніх каналів клієнтського обладнання
✔ Короткий номер (тільки при внутрішньо-мережевих дзвінках):
- Вхідний зв’язок (переадресація з короткого номера на IP номер)
- Вихідний зв’язок з короткого номера (підстановка короткого номера при вихідних внутрішньомережевих дзвінках з виділених номерів IP телефонії)
✔ Можливість замовити послугу прихованого номеру.
Надішліть свої номери та IP адресу, з якої будете підключатись, на voip_help@lifecell.com.ua, у відповідь ми відправимо Вам детальну інструкцію для налаштування на нову платформу.
Кроки міграції:
1. Створюється новий профіль на новій платформі
2. Перевіряєте доступність VoIP платформи з Вашої IP адреси
3. Ви робите налаштування та перевіряєте коректність послуги на вихідних дзвінках
4. Після Вашої готовності, повідомляєте voip_help@lifecell.com.ua – після чого ми переводимо вхідні дзвінки на нову платформу, видаляємо старий профіль.