Звертаємо вашу увагу, що ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою lifecell, змінює умови надання послуги «Другий номер».
Починаючи з 21.09.2023 року у послузі «Другий номер» (надалі по тексту – «Послуга») відбудуться наступні зміни:
- Протягом календарного місяця абоненту надається можливість підключити Послугу на період 30 (тридцять) календарних днів 5 (п’ять) разів за 85,00 грн, (з ПДВ та ПФ) та за спеціальною ціною 42,50 грн (з ПДВ та ПФ) – для учасників lifecell PLATINUM Клубу. Кожне шосте і більше підключення Послуги протягом одного календарного місяця відбувається за 125,00 грн , з ПДВ та ПФ. Після підключення та по завершенню строку надання Послуги, абоненту автоматично буде надана послуга на період 30 (тридцять) календарних днів за 85,00 грн (з ПДВ та ПФ) або за спеціальною ціною 42,50 грн (з ПДВ та ПФ) для учасників lifecell PLATNUM Клубу. З початком нового календарного місяця, у абонента знову з’являється можливість підключити Послугу 5 (п’ять) разів за 85,00 грн (з ПДВ та ПФ) або за спеціальною ціною 42,50 грн (з ПДВ та ПФ) для учасників lifecell PLATINUM Клубу.
- Абоненту надається можливість підключення Послуги на період 30 (тридцять) календарних днів (день підключення + 29 календарних днів). Подальше користування Послугою залежить від стану основного особового рахунку абонента. Послуга надається у користування на період 30 (тридцять) або 21 (двадцять один), або 14 (чотирнадцять), або 7 (сім), або 6 (шість), 5 (п’ять), 4 (чотири), 3 (три), 2 (два), або 1 (один) календарний день та залежить від стану рахунку абонента. Якщо на рахунку абонента доступно 85,00 гривень чи більше, то з рахунку стягується вартість послуги на 30 (тридцять) днів календарних днів. Якщо на рахунку абонента менше 85,00 гривень, але не менше 62,00 гривень, то з рахунку абонента стягується плата за Послугу на 21 (двадцять один) день. Якщо на рахунку абонента менше 62,00 гривень, але не менше 45,00 гривень, то з рахунку абонента стягується плата на 14 (чотирнадцять) днів. Якщо на рахунку абонента менше 45,00 гривень, але не менше 23,00 гривень, то з рахунку абонента стягується плата на 7 (сім) днів. Якщо на рахунку абонента менше 23,00 гривень, але не менше 20,00 гривень, то з рахунку абонента стягується плата за послугу на 6 (шість) днів. Якщо на рахунку абонента менше 20,00 гривень, але не менше 17,00 гривень, то з рахунку Абонента стягується плата на 5 (п’ять) днів. Якщо на рахунку Абонента менше 17,00 гривень, але не менше 14,00 гривень, то з рахунку абонента стягується плата на 4 (чотири) дні. Якщо на рахунку абонента менше 14,00 гривень, але не менше 11,00 гривень, то з рахунку абонента стягується плата на 3 (три) дні. Якщо на рахунку абонента менше 11,00 гривень, але не менше 8,00 гривень, то з рахунку абонента стягується плата на 2 (два) дні. Якщо на рахунку абонента менше 8,00 гривень, але не менше 4,00 гривень, то з рахунку абонента стягується плата за послугу на 1 (один) день
- Послуга надається за рахунок списання коштів з основного особового рахунку абонента. В випадках, передбачених нижче - плата за користування Послугою може бути частково стягнута з бонусного рахунку Абонента за рахунок бонусів.
У разі відсутності необхідної суми на основному особовому рахунку абонента, необхідної для оплати вартості користування послугою, буде здійснена спроба списання бонусів з бонусного рахунку, в пропорційній кількості до суми, що була недостатньою на основному особовому рахунку.
Для керування послугою наберіть зі свого мобільного *878# (безкоштовно в мережі lifecell).
Усі інші умови послуги залишаються без змін.
Повні умови послуги