ТОВ «лайфселл», що надає послуги мобільного зв'язку під торговою маркою «lifecell», повідомляє про те, що з метою покращення якості обслуговування абонентів з 12 грудня 2018 pоку компанія розпочинає процес оптимізації та зміни умов в ряді тарифних планів для деяких абонентів передплаченого зв’язку.
Абоненти будуть проінформовані про зміни в SMS-повідомленні у строки, передбачені законодавством. Крім того, опис змін і нових умов тарифних планів буде доступний в розділі «Тарифні плани» та «Архів тарифів» для кожного тарифного плану, що змінюється.
Переведення оператором на актуальні тарифи безкоштовне. До 31 січня 2019 року абоненти зможуть самостійно обрати та безкоштовно перейти на одну з актуальних тарифних пропозицій, доступних для підключення.