Вакансии lifecell

Менеджер эксклюзивного канала продаж

Днепр Продажи

Обязаности

Функціональні обов’язки

    Досягнення ключових показників ексклюзивного каналу продажів на ввіреній території:

·  Зростання активної абонентської бази, об’ємів продажу та доходів Компанії – шляхом ефективного управління ексклюзивним каналом продажів на ввіреній території;

·  Забезпечення досягнення цілей по продажах та обслуговуванню в ТТ ексклюзивного каналу продажу на ввіреній території.

    Відкриття магазинів ексклюзивного каналу продажів на ввіреній території:

·  Планування відкриття нових магазинів у встановленій концепції;

·  Пошук нових розташувань для відкриття точок продажу або їх переміщення;

·  Оцінка стратегічних, технічних та фінансових параметрів пропозицій потенційних приміщень, розрахунки бізнес кейсів;

·  Розгляд та аналіз пропозицій та здійснення дослідження ринку, відвідуючи кожне місце розташування, щоб гарантувати, що пропозиція знаходиться в найкращих інтересах компанії;

·  Погодження відкриття нових точок продажу або переміщення існуючих з основними учасниками процесу;

·  Координація відкриття нових точок продажу або переміщення існуючих;

·  Проведення переговорів по ціні, строкам та умовам оренди з партнерами, орендодавцями, власниками, інвесторами.

   Управління підзвітною територієюта магазинами лайфселл:

·  Розвиток ексклюзивної мережі - ввіреної території;

·  Планування роботи магазинів ексклюзивного каналу продажів задля досягнення цілей на підзвітній території; постановка усних та письмових цілей для кожної ТТ - задля максимально ефективного процесу продажів та ефективної діяльності кожної Т.Т., забезпечення всіма необхідними ресурсами магазинів ексклюзивного каналу продажів;

·  Забезпечення необхідного рівня комунікації та взаємодії між працівниками магазинів ексклюзивного каналу продажів, іншими функціями компанії та працівниками Партнерів, залученими в процес реалізації продуктів та послуг Компанії задля досягнення цілей Компанії;

·  Контроль виконання поставлених цілей шляхом регулярного відвідування (не менше ніж один раз на місяць) ексклюзивних ТТ, та контроль рівня обслуговування в них;

·  Ініціювання мотиваційних програм та трейд маркетингових активностей для забезпечення зростання фінансово-економічних показників Компанії;

·  Забезпечення виконання цілей та завдань по трейд-маркетингових програмах, мотиваційних програмах та активностях на ввіреній території;

·  Забезпечення виконання стандарту знань працівниками магазинів ексклюзивного каналу продажів;

·  Контроль та забезпечення стандартів присутності, мерчендайзингу, знань та участі в програмах лояльностіі;

·  Забезпечення правильного трактування та втілення стратегії Компанії на ввіреній території;

·  Забезпечення дотримання всіх процедур, політик та розпоряджень керівництва Компанії;

   Управління працівниками магазинів ексклюзивного каналу продажів:

·  Оцінка рівня володіння навичками у працівників магазинів ексклюзивного каналу продажів та, у разі необхідності, спільно з тренером складання індивідуального плану розвитку для працівників з метою покращення рівня володіння навичками для досягнення цілей та виконання завдань на ввіреній території;

·  Проведення тренінгів, навчання та надання підтримки працівникам магазинів ексклюзивного каналу продажів;

·  Відслідковування продуктивності працівників магазинів ексклюзивного каналу продажів, надання своєчасного зворотнього зв’язку, коучинг;

·  Визначення тренінгових потреб працівників магазинів ексклюзивного каналу продажів;

·  Розвиток професійних навичок працівників магазинів ексклюзивного каналу продажів, контроль та аналіз результатів.

   Аналіз та звітність:

·  Оцінка результатів діяльності:

·  Оцінка виконання завдань кожної ТТ ексклюзивного каналу на ввіреній території, підведення підсумків на регулярній основі.

·  Вчасне коригування цілей для кожної ТТ та працівників магазинів ексклюзивного каналу продажів;

·  Аналіз цільових показників щодо абонентської бази, доходів, досягнення стандартів присутності, знань, мерчандайзингу, участі в програмах лояльності, рівня обслуговування абонентів, трейд-маркетингових/інших активностях та вжиття необхідних дій задля росту показників;

·  Відстеження та аналіз діяльності конкурентів, тенденцій ринку, поведінки абонентів, вжиття запобіжних дій, оперативне надання інформації керівництву Компанії;

·  Забезпечення вчасного подання достовірної інформації у всіх звітах.

   Формування позитивного іміджу та підвищення конкурентоздатності Компанії.

   Здійснення продажу Товарів:

•  Переміщення та продаж товарів з використанням програмно-апаратного комплексу;

•  Прийняття/видача коштів від продажу товарів, зберігання та інкасація торговельної виручки в банк;

•  Документальне оформлення продажу (заповнення видаткових накладних, чеків тощо);

•  Заповнення звітів згідно діючого законодавства України (книга обліку розрахункових операцій, Z-звітів) та своєчасна передача їх до відповідних контролюючих органів;

•  Взаємодія з Фінансовою дирекцією, передача супровідних документів;

•  Ведення складських операції в ERP-системі Компанії, оформлення відповідних складських документів.

   Додаткові обов'язки:

•  Повна індивідуальна матеріальна відповідальність щодо отриманих (прийнятих) товарів, цінностей та обладнання.

•  Ведення, обробка та передача інформації в системі SAP та інших корпоративних системах щодо прийняття та передачі матеріальних цінностей для забезпечення роботи команди продажів.

•  Забезпечення документального супроводу руху матеріальних цінностей згідно зовнішніх та внутрішніх запитів.

•  Виконання інших доручень керівництва.


Требования

Освіта

Рівень

Вища

Сфера

Будь-яка

Стаж роботи:

5+ роки (продажі, маркетинг)

Інші вимоги

Володіння мовами

Українська, Російська - вільно

Володіння ПК

MS Оffice

Посвідчення водія

Категорія В, стаж 2-3 роки

Спеціальні знання/ досвід

Управління командою

Управління продажами


Больше вакансий

Менеджер по решениям в большом и среднем бизнесе

Днепр, Киев, Хмельницкий, Винница Продажи

online услуги

 
0 800 20 5433
Бесплатно со стационарных и мобильных номеров по Украине
5433
с мобильного lifecell
 
  Поддержка

Выберите вид вашего бизнеса

До 75 сотрудников

или

Более 75 сотрудников