Вакансии lifecell

Менеджер по решениям в большом и среднем бизнесе

Днепр, Киев, Хмельницкий, Винница Продажи

Обязаности

Функціональні обов’язки

Досягнення ключових показників ефективності: збільшення доходу з голосу/не голосу, задоволеності клієнтів і рівня обслуговування, активної бази абонентів шляхом утримання та розвитку портфеля клієнтів і т. д.

Утримання клієнтів:

·  Управління портфелем клієнтів корпоративного, середнього та малого бізнесу задля досягнення встановлених цілей.

·  Регулярні візити до вибраних клієнтів з метою їх утримання та запобігання відтоку.

·  Пошук та створення алгоритму утримання і задоволення клієнтів.

·  Збільшення задоволеності клієнтів послугами та продуктами компанії.

·  Забезпечення інформаційної та сервісної підтримки клієнтів.

·  Збільшення використання послуг і продуктів та проникнення до клієнтів шляхом надання цільових продуктів, рішень та послуг.

·  Передання запитів і зворотнього зв᾽язку клієнтів до відповідних дирекцій Компанії.

Розвиток відносин з клієнтами:

·  Істотний внесок у нові бізнес-ціліі відповідальність за ефективний супровід нових клієнтів.

·  Особисте представлення Компанії клієнтам і контроль якості послуг.

·  Побудова взаємовідносин, встановлення партнерства і довірчої співпраці з клієнтами.

·  Представлення інновацій та нових концепцій ключовим фахівцям, які приймають рішення в межах сегменту клієнтів, шляхом управління відносинами та зацікавленими особами.

·  Робота з усіма аспектами кампаній для клієнтів.

·  Організація нових підключення для клієнта: організація та контроль документообігу та технічних заходів, інформування про необхідні процедури взаємодії з Компанією, надання вичерпної інформації щодо існуючих продуктів і послуг Компанії.

·  Виступати ключовим посередником між клієнтом та всіма відповідними департаментами. Крос-функціональна співпраця з іншими відділами Компанії з метою забезпечення та покращення послуг для клієнтів.

·  Співпраця з командою продажів для досягнення цілей продажу, короткотривалих та довготривалих цілей Компанії.

Збільшення та розвиток існуючих клієнтів:

·  Досягнення цілей доходу шляхом збільшення суми покупки та перехресного продажу.

·  Розробка та створення спеціальних комерційних пропозицій у визначених Компанією рамках.

·  Передача презентацій з продажів керівникам клієнтів.

·  Підготовка економічно ефективних та рентабельних пропозицій для клієнтів відповідно до переговорів з метою забезпечення їх утримання.

·  Участь у цінових пропозиціях/тендерах, ініційованих ключовими клієнтами, яку необхідно здійснити із відповідним аналізом та діями.

·  Оцінка переваг клієнтів, ціноутворення, умов продукту для виконання вимог клієнта.

·  Прогнозування результатів діяльності в розрізі всіх запланованих показників на місячній, квартальній основі.

Звітність та аналітика:

·  Вчасне надання коректних даних в звітах.

·  Збір інформації про конкурентів та її аналіз; забезпечення менеджменту Компанії своєчасною інформацією про тенденції ринку, поведінку абонентів та запобіжні дії.

Підготовка звітів про результати роботи:

·  Щотижневий звіт для планування та прогнозування продажів та запасів.

Просування бренду lifecell:

·  Поширення бачення, стратегії та цінностей lifecell клієнтам та команді продажів на постійній основі.

·  Передача до відповідних дирекцій/департаментів вражень щодо lifecell, отриманих від клієнтів, для якості мережі та управління.

·  Створення позитивного іміджу Компанії і підвищення конкурентоспроможності Компанії.

Додаткові обов᾽язки:

·  Повна індивідуальна матеріальна відповідальність щодо отриманих (прийнятих) товарів, цінностей та обладнання.

·  Ведення, обробка та передача інформації в системі SAP та інших корпоративних системах щодо прийняття та передачі матеріальних цінностей для забезпечення роботи команди продажів.

·  Забезпечення документального супроводу руху матеріальних цінностей згідно зовнішніх та внутрішніх запитів.

·  Виконання інших доручень керівництва.

·  Дотримання існуючих процедур і правил Компанії.


Требования

Освіта

Рівень

Вища

Сфера

Економіка, фінанси, ІТ, комунікації

Досвід роботи:

Від 5-ти років на аналогічних посадах у сфері продажів

 Інші вимоги

Володіння мовами

Англійська – вільне володіння

Українська, Російська – вільне володіння

Володіння ПК

Просунутий користувач

Посвідчення водія

Категорія «B»

Спеціальні знання/ досвід

·  Досвід роботи з системами управління взаємовідносинами з клієнтами (CRMSFA) та управління проектами.

·  Підтверджені вміння управління системою обліку та вміння будувати відносини.

·  Вміння здійснювати комунікацію, презентувати та ефективно впливати на всіх рівнях організації, в тому числі на рівні вищого керівництва.

·  Досвід в передачі клієнтоорієнтованих рішень на основі потреб клієнтів.

·  Прекрасні навички усної і письмової комунікації.

·  Виняткове вміння вирішувати питання фінансової статистики з незначним контролем.


Больше вакансий

Менеджер по продажам

Ивано-Франковск, Винница, Харьков, Николаев Продажи

online услуги

 
0 800 20 5433
Бесплатно со стационарных и мобильных номеров по Украине
5433
с мобильного lifecell
 
  Поддержка

Выберите вид вашего бизнеса

До 75 сотрудников

или

Более 75 сотрудников