Подключение к lifecell (MNP)

вопросы и ответы  

Що таке MNP?

Mobile Number Portability (MNP) – перенесення номера – послуга перенесення номера до іншого оператора зі збереженням повного номера, включно з кодом.

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
Що необхідно зробити, щоб перенести свій номер або номери в мережу lifecell?

1. Будь-ласка, зверніться для оформлення заявки через заповнення інтерактивної формина офіційному веб-сайті або зателефонуйте на номер 0 800 202222.

2. У заяві на перенесення номера (номерів) необхідно зазначити:

  • абонентський номер (номери), перенесення якого (яких) вимагається;
  • повне найменування*, місцезнаходження та ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України. Уповноважена особа абонента - юридичної особи повинна пред’явити оригінал документа, що підтверджує повноваження на здійснення перенесення абонентського номера (номерів) такої юридичної особи.

* Зверніть увагу, що назва клієнта має повністю співпадати з найменуванням, зазначеним у договорі з оператором донором


Перелік документів для підключення корпоративного клієнта

Звертається

Керівник (фізична особа)

Уповноважена особа

Юридична особа

1. На вибір:

  • оригінал діючого внутрішнього паспорту громадянина України;

  • оригінал паспорту громадянина України у формі ID-картки;

  • оригінал посвідчення водія в Україні.

2. На вибір:

  • «Детальна інформація про юридичну особу» з сайту Міністерства юстиції України;

  • копія Виписки з ЄДР;

  • копія Витягу з ЄДР.

Дану інформацію можна роздрукувати з сайту Міністерства юстиції України.

3. Для платників ПДВ - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ, роздрукованого з сайту Фіскальної служби України (з датою реєстрації платника податку ПДВ).

4. Банківські реквізити.

5. Печатка (за наявності).

1. На вибір:

  • оригінал діючого внутрішнього паспорту громадянина України;

  • оригінал паспорту громадянина України у формі ID-картки;

  • оригінал посвідчення водія в Україні.

2. Оригінал довіреності на укладання договору.

3. На вибір:

  • «Детальна інформація про юридичну особу» з сайту Міністерства юстиції України;

  • копія Виписки з ЄДР;

  • копія Витягу з ЄДР.

Дану інформацію можна роздрукувати з сайту Міністерства юстиції України.

4. Для платників ПДВ - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ, роздрукованого з сайту Фіскальної служби України (з датою реєстрації платника податку ПДВ).

5. Банківські реквізити.

6. Печатка (за наявності).

Фізична особа - підприємець

1. Оригінал діючого внутрішнього паспорту громадянина України або паспорту громадянина України у формі ID-картки.

2. На вибір:

  • «Детальна інформація про юридичну особу» з сайту Міністерства юстиції України;

  • копія Виписки з ЄДР;

  • копія Витягу з ЄДР.

Дану інформацію можна роздрукувати з сайту Міністерства юстиції України.

3. Для платників ПДВ - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ, роздрукованого з сайту Фіскальної служби України (з датою реєстрації платника податку ПДВ).

4. Банківські реквізити.

5. Печатка (за наявності).

1. Оригінал діючого внутрішнього паспорту громадянина України або паспорту громадянина України у формі ID-картки.

2. Оригінал довіреності на укладання договору.

3. На вибір:

  • «Детальна інформація про юридичну особу» з сайту Міністерства юстиції України;

  • копія Виписки з ЄДР;

  • копія Витягу з ЄДР.

Дану інформацію можна роздрукувати з сайту Міністерства юстиції України.

4. Для платників ПДВ - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ, роздрукованого з сайту Фіскальної служби України (з датою реєстрації платника податку ПДВ).

5. Банківські реквізити.

6. Печатка (за наявності).

3. Подайте поточному оператору заяву про припинення надання послуги (послуг) у зв’язку з послугою перенесення номеру), що буде підставою для поточного оператора припинити базове надання телекомунікаційної послуги (послуг) та нарахування абонентної плати в момент завершення послуги перенесення номеру. При цьому, до моменту портації послуги надаються.

4. Отримайте ідентифікаційну телекомунікаційну картку(-ки), укладіть договір та за необхідності придбайте кінцеве обладнання

У випадку, якщо ви не отримали ідентифікаційну телекомунікаційну картку та/або не уклали договір протягом 30 календарних днів, заява на перенесення номера(-рів) скасовується та абонент продовжує отримувати телекомунікаційні послуги у поточного оператора.

Тривалість перенесення номеру

З моменту звернення абонента до оператора-реципієнта до фактичного перенесення номера пройде як мінімум 3 робочих дні. В цей термін включається подача заяви на перенесення номера, взаємодія операторів між собою, необхідність отримання нової SIM-карти і безпосередньо технічний процес перенесення номера. Сам процес перенесення номера може тривати до 3-х годин.

При бажанні, абонент може вказати в заяві більш пізній термін перенесення номера, але не більше, ніж 30 календарних днів з моменту подачі заяви.

Часи перенесення номеру

Перенесення номеру можливе з понеділка по п’ятницю в робочі дні з 10:30 до 17:30 (п'ятниця до 16:00).

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
Чи можуть мені відмовити в перенесенні номера?

Абоненту юридичній особі можуть відмовити у послузі перенесення номеру, якщо:

  • право користування абонентським номером (-ами), на перенесення якого подана заява, належить іншій юридичній особі, або якщо на підставах, визначених законодавством, за цим номером припинено надання послуг абоненту, який заявляє про бажання його перенести;
  • абонент, який бажає перенести номер, під час перенесення абонентського номера подав заяву про перенесення цього самого абонентського номера іншому Оператору-отримувачу;
  • після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 календарних днів;
  • абонентом у заяві про перенесення абонентського номера зазначено неповні та/або недостовірні дані;
  • оператор-отримувач не здійснює діяльність в населеному пункті, у якому Абонент планує отримувати послуги з використанням перенесеного абонентського номера;
  • у зоні нумерації, в якій знаходиться номер абонента, що подав заяву на перенесення, не забезпечується процедура встановлення внутрішньозонових з’єднань з використанням семизначних зонових номерів відповідно до Плану переходу на перспективну систему нумерації телефонної мережі загального користування України;
  • відсутня технічна можливість організації нової абонентської лінії оператором-отримувачем.

Оператор не має права накладати обмеження на абонентів щодо можливості отримання ними послуги перенесення номеру, у тому числі за наявності невиконаних зобов’язань за договором про надання телекомунікаційних послуг з Базовим оператором. При цьому отримання послуги перенесення номеру не звільняє Абонента від обов`язку відшкодовувати буд-які види заборгованості, що виникла у ході споживання послуг Базового оператора.

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
На які тарифні плани компанії може підключитись абонент, який переносить номер?

Абонент можете вибрати будь-який тарифний план, доступний для підключення. Ознайомитися з доступними тарифами можна на сайті оператора, в магазині або по телефону лінії підтримки.

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
Як часто можна виконувати портацію?

1 раз у 30 календарних днів без обмежень у кількості

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
Протягом якого терміну клієнту необхідно забрати SIM-карту?

Абонент повинен забрати SIM-карту до бажаної дати та часу портації. Якщо абонент прийшов за SIM після вказаної в заяві дати і часу в часи, доступні для перенесення номеру (пн-чт 10:30-17:30, пт 10:30-16:00), дата портації переноситься на +1 робочий день, якщо пізніше цього часу, +2 робочі дні. Час перенесення у таких випадках змінюється на 11:00.

Якщо абонент не забрав SIM-карту на 30-й день з дати подачі заявки на перенесення, заявка скасовується автоматично.

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
Чи можна перенести кошти, наявні на балансі мого номера телефону/номеру договору в донора?

Баланси не будуть перенесені при портації номера(-рів). Отримати залишок коштів можливо при зверненні до поточного оператора.

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
Чи є які-небудь обмеження на користування мобільним зв'язком відразу після перенесення?

Обмеження на користування мобільним зв'язком можливі в процесі технічного перенесення номера. Їх тривалість не перевищуватиме трьох годин.

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
Як відмовитися від перенесення номера?

У разі, якщо абонент не звернувся для отримання SIM-карти до оператора-реципієнта, процес перенесення номера автоматично призупиняється. Якщо абонент не прийшов для отримання SIM-карти протягом 30 календарних днів, заявка на перенесення автоматично скасовується. Також абонент може відмовитися від послуги перенесення номера протягом половини строку, встановленого для перенесення номеру.

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
Чи можна додзвонитися на номер, перенесений з іншої мережі, набравши 7 цифр?

Ні, правила набору номера при його перенесення не змінюються, необхідно набирати тризначний код, який не змінюється при перенесенні.

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
Як дізнатися, що ви дзвоните на перенесений номер?

При здійсненні дзвінка на портований (перенесений) номер абоненти будуть чути спеціальне голосове повідомлення.

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
В який час будуть відрправлять sms по процесу портації?

В бізнес-час

Ответили ли мы на ваш вопрос?
Вы ответили .  
 
 

online услуги

 
0 800 20 2222
Бесплатно со стационарных и мобильных номеров по Украине
5433
с мобильного lifecell
 
  Поддержка   Online чат

Выберите вид вашего бизнеса

До 75 сотрудников

или

Более 75 сотрудников