Questions in Categories

Mobile Internet

Can I use several Internet offers simultaneously?

Several Internet offers cannot be used simultaneously. However, you can connect the Internet packages “Nichnyi Internet (Night Internet)” and “Internet u roumingu” (Roaming Internet)” together with the Internet offers.

 
Інструкція щодо зміни облікових даних

Шановні клієнти, задля вашої безпеки нагадуємо про необхідність зміни облікових даних, встановлених за замовчуванням для пристроїв, які підключаються до мережі Інтернет.


Для зміни облікових даних необхідно зробити декілька простих кроків:

  1. Відкрити сторінку конфігурації пристрою для доступу до налаштувань. Для цього потрібно запустити веб-браузер і в рядку введення адреси вказати дані для входу. Зазвичай це IP-адреса пристрою, який вказаний в інструкції до нього, на коробці або безпосередньо на корпусі пристрою. В якості стандартних IP-адрес зазвичай використовуються 192.168.0.1, 192.168.1.1 або 192.168.2.1.
  2. Ввести ім'я користувача – адміністратора за замовчуванням і пароль адміністратора за замовчуванням
    Ви можете знайти ім'я адміністратора та пароль за замовчуванням безпосередньо для вашого пристрою на веб-сайті виробника або на наліпці на бічній або нижній частині пристрою. У більшості випадків ім'я користувача - admin, а пароль – порожнє місце, тому зміна пароля є вкрай важливою вимогою безпеки.
  3. Змінити пароль адміністрування пристрою.
    Інструкції можуть відрізнятися в залежності від виробника пристрою, але загалом вам потрібно знайти сторінку налаштувань безпеки (Security) і змінити облікові дані адміністратора. По можливості радимо змінити також ім'я користувача.
  4. Якщо для підключення до мережі Інтернет Ви використовуєте WI-FI роутер, то вам додатково необхідно змінити пароль за замовчуванням WI-FI мережі роутера. Для цього на сторінці конфігурації роутера знайдіть розділ, що відноситься до безпеки мережі (Wireless Security), і в полі для введення паролю вкажіть новий пароль. У деяких моделях його потрібно ввести повторно для підтвердження.
    Замініть пароль на оновлений на всіх ваших пристроях, які підключаються до даного роутера через WI-FI.
Did we answer your question?
You replied .  
 
How to activate ONLINE 1,5GB service?

You can activate the ONLINE 1,5GB service in the following manner:

Dial *311#, press the call button and approve your request.

Did we answer your question?
You replied .  
 
How to deactivate ONLINE 1,5GB service?

For the service deactivation dial *112# call, then confirm deactivation.

Did we answer your question?
You replied .  
 
How to activate ONLINE 3GB service?

You can activate the ONLINE 3GB service in the following manner:

Dial *312# , press the call button and approve your request. 


Did we answer your question?
You replied .  
 
How to deactivate ONLINE 3GB service?

For the service deactivation dial *112# call, then confirm deactivation.


Did we answer your question?
You replied .  
 
How to activate ONLINE 7GB service?

You can activate the ONLINE 7GB service in the following manner:

Dial *314# , press the call button and approve your request. 


Did we answer your question?
You replied .  
 
How to deactivate ONLINE 7GB service?

For the service deactivation dial *112# call, then confirm deactivation.

Did we answer your question?
You replied .  
 
How to activate ONLINE 100GB service?

You can activate the ONLINE 100GB service in the following manner:

Dial *318# , press the call button and approve your request. 


Did we answer your question?
You replied .  
 
How to deactivate ONLINE 100GB service?

For the service deactivation dial *112# call, then confirm deactivation.


Did we answer your question?
You replied .  
 

service

 
0 800 20 5433
Free from fixed and mobile numbers within Ukraine
5433
from lifecell numbers
 
  Support

Choose type of your business

Up to 75 employees

or

More than 75 employees

 

Kyievo-Sviatoshyns'kyi district